Nova pravila igre

Apple i Amazon upravo su ponudili nekomprimiranu, lossless glazbu svim pretplatnicima svojih glazbenih servisa, bez ikakvog dodatnog troška i potrebe za prelaskom na skuplje pretplatne modele

Davor Šuštić petak, 28. svibnja 2021. u 05:00

Stotine milijuna ljudi svakodnevno koristi glazbene servise i uživa u blagodati “posjedovanja” praktički svake pjesme i albuma koji im može pasti na pamet, a za mjesečnu pretplatu od nekoliko desetaka kuna. Premda sam pretplatnik Netflixa i HBO-a te jedan i drugi plaćam osjetno manje nego Spotify, koji me košta preko 100 kuna mjesečno (koristim model Premium Family i američki korisnički račun, inače nešto skuplji od hrvatskog, ali i šire ponude u sferi opskurnijih glazbenih žanrova), upravo se od novca za Spotify najradije odvajam. Koristim ga danju i noću, kada radim, odmaram se, hodam, vozim i spavam, u svim prostorijama svojeg doma i izvan njega. Koristim ga dok pišem ove retke, a koristit ću ga i kad ustanem od stola i odem prošetati pse. Vjerujem da isplativost glazbenih servisa na sličan način doživljava gotovo svaki njihov korisnik, bez obzira radilo li se o Spotifyu, Deezeru, Apple Musicu, YouTube Musicu, Amazon Musicu, Tidalu ili nekom drugom.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 343 lipanj 2021.