Nova pravila igre
Apple i Amazon upravo su ponudili nekomprimiranu, lossless glazbu svim pretplatnicima svojih glazbenih servisa, bez ikakvog dodatnog troška i potrebe za prelaskom na skuplje pretplatne modele
Stotine milijuna ljudi svakodnevno koristi glazbene servise i uživa u blagodati “posjedovanja” praktički svake pjesme i albuma koji im može pasti na pamet, a za mjesečnu pretplatu od nekoliko desetaka kuna. Premda sam pretplatnik Netflixa i HBO-a te jedan i drugi plaćam osjetno manje nego Spotify, koji me košta preko 100 kuna mjesečno (koristim model Premium Family i američki korisnički račun, inače nešto skuplji od hrvatskog, ali i šire ponude u sferi opskurnijih glazbenih žanrova), upravo se od novca za Spotify najradije odvajam. Koristim ga danju i noću, kada radim, odmaram se, hodam, vozim i spavam, u svim prostorijama svojeg doma i izvan njega. Koristim ga dok pišem ove retke, a koristit ću ga i kad ustanem od stola i odem prošetati pse. Vjerujem da isplativost glazbenih servisa na sličan način doživljava gotovo svaki njihov korisnik, bez obzira radilo li se o Spotifyu, Deezeru, Apple Musicu, YouTube Musicu, Amazon Musicu, Tidalu ili nekom drugom.