Glavni kreativac Pornhuba stiže na Digital Shapers konferenciju

Kako ustrojiti digitalni odjel unutar kompanije, kako automatizirati marketing ili kako izgraditi globalnu kompaniju u Hrvatskoj, neka su od tema o kojima će se govoriti na konferenciji „Digital Shapers“

Bug.hr srijeda, 15. studenog 2017. u 18:00

Konferencija „Digital Shapers“ održat će se 30. studenog u organizaciji RTL-a Hrvatska u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema.

Među brojnim stručnjacima nastupit će i Alex Katz, jedan od dvojice osnivača marketinške agencije Officer & Gentleman, najpoznatije po tome što godinama radi na promotivnim kampanjama za Pornhub. Njegova radionica pod nazivom „Tehnologija: Kako je Pornhub postao viralan“ dat će polaznicima priliku da sami kreiraju osnove vlastite viralne kampanje za najveću svjetsku mrežu za odrasle. Katz je nagrađivani kreativac koji je tijekom prošlog desetljeća radio za najbolje svjetske agencije kreirajući kampanje za globalne brendove poput Samsunga, Googlea ili Microsofta. „Tijekom radionice ću govoriti o specifičnim ograničenjima s kojima se suočavamo prilikom kreiranja kampanja, kao i o strategijama koje koristimo da bi ih izbjegli“, najavio je Katz.

Evangelos Papathanassiou
Evangelos Papathanassiou

U Zagreb stiže i Evangelos Papathanassiou, čovjek s dvadeset godina iskustva u digitalnom marketingu, ugledni konzultant među čijim klijentima su Bertelsmann, RTL, ProSieben, RedBull Media House, Sport1, Bayern Munich, Bundesliga, UEFA i drugi.

„Pomogao sam kompanijama da shvate nove poslovne mehanizme i da se prilagode digitalnom svijetu i to puno prije termina digitalna transformacija“, otkrio je Papathanassiou.

Na konferenciji „Digital Shapers“ gostuje i Richard Rodgers, šef marketinga u Infobipu, inače najvećoj hrvatskoj softverskoj kompaniji. U svojoj 20 godina dugoj karijeri bio je i poduzetnik i investitor, vlasnik tvrtke za digitalni marketing, a s obzirom na to da usluge Infobipa koristi više od četiri milijarde ljudi diljem svijeta, sigurno ima puno toga za ispričati. Jednako kao i Matija Žulj, osnivač Agrivija, jedne od osam najboljih poljoprivrednih aplikacija na svijetu koja je pokrenula digitalnu transformaciju u sektoru poljoprivrede. U ovom trenutku Agrivi je dostupan na 17 jezika i koristi ga više od 40 tisuća poljoprivrednika u više od 150 zemalja svijeta.