Infobip Shift 2024 u Zadar dovodi više od stotinu predavača
Developerska konferencija vraća se u Zadar od 15. do 17. rujna uz trodnevni program, nikad veći broj predavača te još tri popratna, neformalna događaja na različitim lokacijama u Zadru
Developerska konferencija Infobip Shift vraća se u Zadar od 15. do 17. rujna. Događaj koji će i ove godine u Hrvatskoj okupiti tisuće profesionalaca iz informatičke industrije ove će godine obilježiti proširenje trajanja programa na tri dana, a iz Infobipa najavljuju i nikad veći broj predavača – njih čak 110.
Konferencija započinje 15. rujna kada će se održati tri popratna, neformalna događaja na različitim lokacijama u Zadru, a dvodnevni konferencijski program od sljedećeg dana započinje u ŠC Višnjik.
"Iako je riječ o rekordnom broju predavača, prvenstveno smo se vodili kvalitetom sadržaja i vrijednosti koju naši posjetitelji mogu dobiti. Osnivači kompanija, tehnički direktori, vrhunski programeri, softverski inžinjeri, ulagači, profesori, voditelji podcasta i drugi stručnjaci različitih profesija će na Infobip Shiftu podijeliti svoju perspektivu i znanje kroz predavanja, radionice i panel rasprave", najavio je konferenciju Nikola Radišić, voditelj Shiftovog tima u Infobipu te istaknuo: "Očekujemo oko četiri tisuće posjetitelja, a zanimljiv je podatak da nam oni dolaze iz Europe, Sjeverne Amerike, Azije, Afrike i Australije što dovoljno govori o rastu i značaju Infobip Shifta na globalnoj sceni".
Tehnološki i telekomunikacijski divovi na pozornici
Raznovrstan popis predavača predvode velike kompanije čije prisustvo na Shiftu nije novost. Predstavnici Googlea, Microsofta, AWS-a i Spotifyja, baš kao i stručnjaci iz developerima dobro poznatih kompanija kao što su Red Hat, Atlassian i Postman, održat će predavanja na konferenciji. Po prvi puta, na Shiftu će se naći i predstavnici Infobipovih partnera, velikih telekomunikacijskih kompanija s kojima prvi hrvatski jednorog surađuje.
"Shift će ove godine biti i prilika za novi iskorak u suradnji s partnerima kao što su Orange, Telefonica, Deutsche Telekom i Hrvatski Telekom, divovima čije usluge koristi gotovo milijardu ljudi. Na Shiftu ćemo zajednički predstaviti neke od ideje za unapređenje telekomunikacija u budućnosti te otkriti kako developeri mogu koristiti aplikacije telekomunikacijskih pružatelja usluga i tako poboljšati korisničko iskustvo. Na Shiftu će biti prisutna i Nokia, međunarodni telekomunikacijski lider te odnedavno Infobipov partner. Dolazak svih ovih partnera na Shift omogućit će uvid u zanimljive projekte na kojima radimo, ali, vjerujem, podići našu suradnju na višu razinu", objašnjava Viktorija Radman, Infobipova direktorica za poslovanje s telekomima.
Program Infobip Shifta održat će se na sedam pozornica na kojima će se obraditi najvažnije teme aktualne softverske industrije – od umjetne inteligencije preko upravljanja inženjerskim timovima do kibernetičke sigurnosti. Izdvojeni program održat će se na Startup pozornici koja će ugostiti panele na teme koje su važne osnivačima startupa i onima koji razmišljaju o pokretanju startupa.
Zaokruženo iskustvo
Uz vrhunski edukativan program, iskustvo će upotpuniti i bogat zabavni sadržaj koji će posjetiteljima omogućiti opuštanje između predavanja. Gaming sadržaji, arkadne igre, utrka dronova ili brijanje kod profesionalnog brijača samo su neke od aktivnosti dostupnih posjetiteljima koje će ovu konferenciju izdvojiti od sličnih događaja. Kao i inače, konferencijski dani završit će Shiftovim afterpartyjima.
Na konferenciji će se moći iskušati i auto kompanije Elmo, pionira u upravljanju vozilima na daljinu. Zahvaljujući Elmovoj tehnologiji te podršci Nokie i Hrvatskog Telekoma, vozači će sjesti za upravljačku konzolu na Višnjiku i u stvarnom vremenu voziti auto koji se nalazi u Finskoj, oko 2000 kilometara sjeverno.
Shift u Zadru održat će se pet mjeseci nakon američke inačice koja se održala u Miamiju. Time se nastavlja okupljanje međunarodne developerske i startup zajednice oko Infobip Shifta, koji se iz godine u godinu sve bolje pozicionira na globalnoj razini, što potvrđuje i rast broja posjetitelja, izlagača i partnera iz godine u godinu.