Xiaomi 15 i 15 Pro najpopularniji su novi flagshipi na tržištu
Kinesko tržište već se dobrano 'napunilo' novim flagshipima, a najpopularniji su Xiaomi 15 i Xiaomi 15 Pro
Xiaomi je ovoga listopada u Kini predstavio Xiaomi 15 i Xiaomi 15 Pro, a nakon njega su svoje flagshipe predstavili i ostali kineski proizvođači. Usprkos tome što prosječni korisnik u Kini sada ima širok izbor novih flagshipa, novo izvješće tvrdi da su Xiaomijevi novi modeli najpopularniji među kupcima.
Naime, prema podacima koji se odnosi na aktivaciju uređaja kod mobilnih operatera, serija Xiaomi 15 predvodi s 1,3 milijuna aktivacija zaključno s 24. studenim. Na drugom se mjestu nalazi neimenovani model koji poprilično zaostaje s između 600.000 i 700.000 aktivacija, dok je treći model, također neimenovani, ostvario samo oko 250.000 aktivacija.
Važno je napomenuti da je tu riječ o aktivacijama, a ne o isporukama ili prodaji. U prijevodu, ako je korisnik kupio mobitel i nije ga uključio, to se ne računa.
Ako je za vjerovati neslužbenim informacijama i glasinama, na drugom mjestu bi trebali biti Oppo i Vivo sa svojim flagshipima, budući da su oba brenda u vlasništvu BBK Electronicsa, dok je na trećem mjestu Honor s modelom Magic 7 Pro, prenosi GSM Arena.