Hrvatski Telekom i formalno integrirao Iskon i ENTS

S početkom godine i formalno je Iskon Internet d.d. pripojen društvu Hrvatski Telekom d.d., dok je Ericsson Nikola Tesla Servisi d.o.o. postao dijelom HT Grupe

Bug.hr srijeda, 3. siječnja 2024. u 06:00

Hrvatski Telekom obavijestio je investitore i javnost kako je na temelju Ugovora o pripajanju, kojeg su društva Hrvatski Telekom d.d. i Iskon Internet d.d. sklopili 8. studenog 2023. godine i odluke skupštine pripojenog društva kojim je pripajanje odobreno, dana 1. siječnja 2024. godine izvršen upis pripajanja u sudskom registru Trgovačkog suda u Zagrebu.

Tim činom pripojeno društvo Iskon d.d. je prestalo postojati. Društvo preuzimatelj, HT d.d., postalo je sveopći pravni sljednik pripojenog društva te je time stupilo u sve pravne odnose pripojenog društva. Od 1. siječnja 2024. godine usluge Iskona nastavljaju se pružati kao zasebni brend i sektor unutar HT-a, s vlastitom ponudom, podrškom i svim ostalim specifičnostima koje se ne mijenjaju za korisnike.

Istodobno je objavljeno i da je od 1. siječnja 2024. godine dijelom HT Grupe postala tehnološka jedinica Ericsson Nikola Tesla Servisi d.o.o. (ENTS) za izgradnju i održavanje HT mreže, a koja je od rujna 2014. godine bila izdvojena u navedeno društvo.

Nekadašnja tehnološka jedinica ENTS-a prenesena je zajedno sa zaposlenicima na HT Servise d.o.o. (HTS), novoosnovano društvo kćer Hrvatskog Telekoma, temeljem Ugovora o prijenosu dijela gospodarske djelatnosti sklopljenog s ENTS. Zaposlenici ENTS-a nastavljaju u HTS-u obavljati poslove planiranja i izgradnje fiksne i mobilne mreže, održavanja elektroničke komunikacijske infrastrukture, nadzora telekomunikacijske mreže, terenskog održavanja aktivne pristupne mreže i pasivne mreže Hrvatskog Telekoma te sukladno Zakonu o radu zadržavaju sva prava iz radnog odnosa, stečena do dana prenošenja ugovora o radu. HTS vodi član Uprave – direktor, g. Ognjen Vukoslavović, dosadašnji direktor Sektora za tehničke usluge korisnicima Hrvatskog Telekoma.

"S obzirom na aktualne okolnosti i industrijske trendove, te dugoročnu razvojnu strategiju Hrvatskog Telekoma, objedinjavanje svih strateških segmenata poslovanja dodatno osnažuje poziciju Hrvatskog Telekoma, omogućavajući daljnje poboljšanje internih sposobnosti, učinkovitije i agilnije poslovanje, a korisnicima još bržu i kvalitetniju uslugu", poručili su tom prigodom iz najvećeg domaćeg telekoma.