1 x LAN (RJ45)
1 x USB 3.1 Gen 2 USB Type-C
2 x USB 3.1 Gen 2
4 x USB 2.0
1 x Optički S/PDIF out
5 x audio konektora

Asusova se ploča B360-F Gaming smješta kao ulazni model u seriju proizvoda ROG STRIX, što je pomalo neobično, jer smo navikli da su proizvodi ROG beskompromisni, namijenjeni entuzijastima i overklokerima. Bilo kako bilo, ASUS ovdje želi kapitalizirati na poznatom brendu i tako privući kupce. Sa strane dizajna, ovo je itekako pravi STRIX proizvod, jer donosi agresivan dizajn hladnjaka, pokrova na stražnjim I/O portovima i prošarani PCB, koji i sprijeda i straga odlično izgleda. Izgledu pridonosi i fiksirana zaštita na stražnjim I/O portovima, kakvu smo do sada viđali samo kod skupljih modela, ali i AURA RGB LED rasvjeta, koja je u skladu s aktualnim trendovima.

Raspored elemenata na ploči odlično je pogođen, i tu se vidi sve Asusovo iskustvo. Svi su konektori i utori na pravom mjestu, a potrudili su se razdvojiti i horizontalno posložiti svih šest SATA utora uz sami rub ploče, što će olakšati aranžiranje kabela. Hladnjaci na VRM jedinici dovoljno su masivni i dobro odrađuju svoj posao, a onaj na B360 PCH-u nešto je tanji i više se zagrijava tijekom dugotrajnih opterećenja.

Kvaliteta izrade i korištene komponente na visokom su standardu, i kupac ovdje zaista dobiva pravi ROG proizvod. Jasno, sve te elektroničke komponente ne moraju biti jednako robusne kao i na pločama koje podržavaju overklokiranje, no Asus se potrudio kako bi osigurao visoku kvalitetu i time dugovječnost.

Za gaming stranu priče, Asus je ovu ploču opremio kvalitetnom audio jedinicom SupremeFX, s osmokanalnim kodekom S1220A, koji opslužuju audio kondenzatori Nichicon, a tu su i dva pojačala za slušalice. Softver je poznati Sonic Radar III, potpomognut aplikacijama Sonic Studio III i Sonic Studio Link. Povezivost sa svijetom odrađuje Intelov kontroler I219V gigabit LAN, koji ima zaštitu Anti Surge, te softver za prioritiziranje prometa ROG GameFirst.

Ploča ima jedan PCIe 3.0 x16 utor za grafičke kartice, a ako poželimo u x4 utor možemo dodati još jednu Radeon karticu u CrossFireX polje. Tu su i tri PCIe 3.0 x1 utora za različite kartice. Dva su M.2 utora na ploči, od kojih je jedan opremljen pasivnim aluminijskim hladnjakom. Taj (gornji) M.2 socket podržava SATA i PCIe 3.0 x2 modove rada, a donji podržava PCIe 3.0 x4 mod. Čipset B360, za razliku od čipseta Z370, ima nativnu podršku za USB 3.1 Gen.2, a na ovoj se ploči nalaze dva takva utora (Type A i Type C). Time je eliminirana potreba za rješenjima trećih strana, kakve smo do sada imali. UEFI ove ploče istog je dizajna kao i kod ostatka ROG obitelji, što znači i da je jednako intuitivan i brz. Ono što nedostaje su, jasno, opcije za overklokiranje. Softver je također poznat s ranijih modela, i nikakvih većih novosti tu nema.

Asus ROG Strix B360-F Gaming

• Kvaliteta izrade
  • Dodatna oprema