Korisnici se žale na čestu nedostupnost Disney+ servisa

Zbog prevelike zainteresiranosti za Disney+ ova je streaming platforma često nedostupna korisnicima, a posebice korisnicima na istočnoj obali SAD-a i u Kaliforniji

Stjepan Bilić petak, 15. studenog 2019. u 13:30

Disney je početkom ovog tjedna službeno pokrenuo svoju Disney+ streaming platformu. No čini se kako ni sami nisu očekivali da će interes korisnika za nju biti golem. Shodno tomu već prvog dana počeli su se pojavljivati problemi u radu zbog kojih je Disney+ velikom broju korisnika bio nedostupan.

Prema internetskoj stranici Downdetector već prvog dana dostupnosti platforme korisnici su prijavili 8.000 pojedinačnih slučajeva nemogućnosti spajanja na Disney+ te konzumiranje njegovog sadržaja. Neki od najentuzijastičnijih korisnika već prvog dana uzeli su trogodišnje pretplate te je njihovo nezadovoljstvo uslugom očekivano i potpuno opravdano.

Iz Disneya su se i službeno oglasili putem glasnogovornika izjavivši kako je zahtjev korisnika za Disney+ premašio sva njihova očekivanja te da ubrzano rade na rješavanju problema. Sudeći prema novim podacima s Downdetectora tomu stvarno i jest tako.

Naime, u vrijeme pisanja vijesti – broj prijava problema je znatno pao, kreće se oko 130 prijava. Što je u odnosu na raniji broj, znatno manje. No čini se kako još ima mjesta za daljnja poboljšanja. Taman kad kroz godinu dana Disney ispravi sve početne probleme Disney+ bi trebao postati dostupan i kod nas.

Iz istog grafa vidljivo je kako je u zadnjih 24 sata najviše problema bilo oko ponoći (1.169 prijava), u vrijeme kada je većina djece odavno u svojim krevetima, a roditelji preuzeli daljinski od TV-a.