Elektronički računi d.o.o. demantiraju zabranu rada

Unatoč mailu od 5.12. iz Ministarstva gospodarstva da će Moj e-račun servis za distribuciju eRačuna biti obrisan s Popisa informacijskih posrednika, tvrtka Elektronički računi tvrdi da je kratki prekid u distribuciji brzo riješen a 6.12. FINA obavještava da je servis dostupan

bug.hr petak, 6. prosinca 2019. u 10:35

Jučer smo objavili vijest da servis Moj e-račun neće više imati dozvolu za posredovanje e-računa, a iz tvrke Elektronički računi d.o.o. dobili smo demantij navedene informacije. U demantiju navode da je:

"Nismo zaprimili navedeni mail (iz Ministarstva gospodarstva o brisanju iz Popisa informacijskih posrednika) već obavijest o problemima u isporuci računa s navodom da 21500 računa čeka isporuku na Centralnoj platformi. Prema informacijama iz MINGO-a,  niže navedeni mail bio je distribuiran informacijskim posrednicima kao podloga da mogu neposlane račune – uslijed nedostupnosti posrednika, a sukladno Pravilniku – poslati u papirnatom obliku. Ujedno je mail, zaprimljen 5.12. oko 12:30, sati bila i prva prijava problema prema nama zbog čega smo naravno bili iznenađeni jer smo u navedenom periodu zaprimali eRačune s Centralne platforme. 

Nakon promptne analize i reakcije s naše strane, ustanovljeno je da je problem bio u povratu statusa i u prijemu određenih vrsta računa, a ne generalno u zaprimanju računa. Primatelji računa iste su dobili, no povratni status nije ispravno vraćen na Centralnu platformu. S obzirom da nadležna tijela nisu imala uvid zbog statusa, Ministarstvo je po svojoj dužnosti obavijestilo ostale posrednike mailom koji niže prilažete. Naravno, kada je ustanovljeno da je problem u povratu statusa, isto smo ispravili i poslali ispravne statuse. S obzirom na navedeno, vijest koju ste objavili je u potpunosti netočna i neistinita.

Elektronički računi d.o.o. poduzeli su potrebne mjere da bi bili usklađeni s Pravilnikom. Ponavljam, prva prijava poteškoće prema nama dostavljena je 5.12. oko 12:30. Unutar 30 minuta, dijagnosticirali smo jedan problem koji je uzrokovao odbijanje manjeg broja računa i isti otklonili u 2 sata od zaprimanja prijave. Poteškoću sa povratom statusa definirali smo kasnije u popodnevnim satima, a od 20 sati 5.12.2019. FINA je potvrdila primitak ispravnih statusa s našeg Servisa. 

Također napominju da je službena komunikacija vezana uz ovu temu objavljena je na stranicama MINGO-a, uključujući i popis informacijskih posrednika usklađenih s normom za eRačun.


Obavijest sa službenih stranica FINA-e (https://www.fina.hr/e-racun-u-javnoj-nabavi):

Obavijest za korisnike Centralne platforme

06. prosinca 2019.- Obavještavamo Vas kako je sustav informacijskog posrednika Elektronički računi d.o.o. (Moj eRačun) sada dostupan.

Svi elektronički računi iz prethodnog perioda (od 01.12.) koji nisu mogli biti poslani zbog nedostupnosti servisa Moj e-Račun, su u postupku ponovnog slanja od strane Centralne platforme prema korisnicima informacijskog posrednika Elektronički računi d.o.o. (Moj eRačun).