Apple prodao više satova nego cijela švicarska urarska industrija

Tradicionalno se industriju proizvodnje satova povezuje sa Švicarskom i brojnim tamošnjim proizvođačima. No, njihovi rezultati mogu se sakriti pred najpopularnijim satom današnjice

Sandro Vrbanus petak, 7. veljače 2020. u 14:20

Apple Watch najprodavaniji je sat na svijetu. Novim prodajnim rezultatima za 2019. godinu porazio je ne samo konkurente iz domene pametnih satova, nego i tradicionalnu švicarsku urarsku industriju kojom se ova zemlja diči. Prema istraživanju koje je proveo Strategy Analytics, Apple je u prošloj godini na tržište isporučio 30,7 milijuna komada Apple Watcha. U istom razdoblju svi švicarski proizvođači zajedno su isporučili 21,1 milijun komada.

Apple je, k tome, u protekloj godini zabilježio velik rast prodaje. S 22,5 milijuna u 2018. godini na spomenutih 30,7 milijuna komada Apple Watcha – prodaja im je u godinu dana porasla za 36,4% Istodobno švicarski su proizvođači zabilježili pad od oko 13%.

Mlađi kupci žele pametne satove

Apple Watch je najpopularniji i najbolje se prodaje na tržištima Sjeverne Amerike, Zapadne Europe i Azije.

Ovaj trend okretanja kupaca prema Apple Watchu događa se zbog sve više mlađih kupaca koji se odlučuju na pametne satove, dok su oni stariji i dalje nešto konzervativniji pa biraju klasične, analogne ručne satove. "Apple Watch donosi bilji proizvod kroz dublje kanale maloprodaje i privlačan je mlađim korisnicima koji sve više žele digitalne nosive uređaje na zapešću. Vrijeme polako curi za Swatch, Tissot, TAG Heuer i druge", poručili su iz analitičarske kuće Strategy Analytics.