Specifikacije za Xbox Series X, velik uspjeh za CD Projekt Red, novi dodatak za Rimword i drugo

Uz to što smo dobili više detalja o novoj Microsoftovoj konzoli, ponedjeljak je bio nešto življi od uobičajenog za igraću industriju

Mateja Šop ponedjeljak, 24. veljače 2020. u 23:43

Ponedjeljak je obično dan kojim igraća industrija spava, ali nam je Microsoft priuštio zanimljiv početak tjedna objavom detalja za svoju novu konzolu Xbox Series X koja stiže krajem godine. CD Projekt Red prilično dobro posluje, kao i Humble Bundle i tim Crema zahvaljujući novom indie hitu Temtem, dok su nam tvorac RimWorlda i razvojni tim zaslužan za još jedan roguelite prenijeli nove informacije za svoje projekte.

Phil Spencer objavio tehničke specifikacije za Xbox Series X

Sony ne želi objavljivati previše detalja o svojoj novoj konzoli. Do sada su objavili ime, logo, procurilo je nešto slika prototipova koje koriste developeri, ali cijenu i specifikacije ne žele spominjati. Microsoft nema problema s tim. Odmah kod najavljivanja nove konzole rekli su da će imati impozantne komponente, a kako ne bi sve ostalo na riječima, šef Xboxa Phil Spencer je jučer objavio detalje na službenom blogu za sve vezano uz Xbox. Ukratko, to izgleda ovako:

Ako ćemo detaljnije, grafička kartica imat će 12 TFLOPS-a, najjača varijanta konzole imat će podršku za vrtiti igre u 120 FPS-a, AMD zadužen je za procesore i bit će posebna kombinacija Zen 2 i RDNA 2 arhitektura i imat će podršku za Raytracing. Osim hardvera, otkrivene su i neke mogućnosti koje će novi sustav imati. Za one koji ne vole čekanje tu je Quick Resume, pa možete ostaviti više igara upaljeno i odmah nastaviti tamo gdje ste stali ili samo zaboraviti da ste nešto igrali i za koji mjesec vidjeti da još uvijek radi.

Druga velika novost je Smart Delivery. Ukratko, neovisno o tome koju konzolu imate Microsoft će se pobrinuti da imate pristup najboljoj verziji. Taj dio djelomično ovisi i o razvojnim timovima, no svejedno zvuči obećavajuće. Xbox Series X će također imati Backwards Compatibility sa svim starijim konzolama, a CD Projekt Red je potvrdio da je Cyberpunk 2077 prva igra koja će koristiti Smart Delivery, što znači da ako kupite igru kada izađe sredinom rujna za Xbox One, nećete morati nabavljati još jedan primjerak za Xbox Series X.

Za sve što je gospodin Spencer napisao posjetite ove stranice, a neka konkretnija demonstraciju toga što hardver može vjerojatno nas očekuje za ovogodišnje izdanje sajma E3 koje Sony opet preskače, i koje bi moglo biti nešto mršavije nego do sada.

CD Projekt Red postao druga najprofitabilnija igraća kompanija u Europi

Mnogima dragi razvojni tim iz Poljske zaslužan za serijal The Witcher, CD Projekt Red, posluje prilično dobro otkad su izdali The Witcher 3: Wild Hunt i ekspanzije, ali novu novčanu injekciju dobili su nakon što je izašla Netflixova verzija tog fantazijskog svijeta. Zbog nje su brojni igrači kupili igru koja je nakon emitiranja prve sezone srušila rekorde za broj igrača koji je istovremeno igraju na Steamu, kao i povećala prodaju za 554 posto.

To su bili razlozi zbog kojih je vrijednost kompanije u posljednjih par mjeseci porasla sa 6,8 na 8 milijardi američkih dolara, čime se CD Projekt Red smjestio na drugo mjesto, iza Ubisofta, kao druga najprofitabilnija kompanija u Europi. Uz te dobre vijesti, nedavno su objavili i da je Wild Hunt u posljednjih godinu dana premašio zaradu od 50 milijuna američkih dolara na Steamu, zbog čega će tim i izdavač dobivati deset posto više zarade (80 posto umjesto 70) od svakog prodanog primjerka na Valveovom servisu.

Većina igrača ima velika očekivanja i s nestrpljenjem čeka Cyberpunk 2077 koji smo trebali igrati u travnju, no radi dorađivanja iskustva i pokušaja ispunjavanja svega onog što se od njih očekuje, zaključili su da im je bolje raditi na njoj par mjeseci duže. Još jedna zanimljiva novost vezana uz taj FPS RPG je da će Microsoft osigurati Xbox Series X ključ za sve one koji nabave igru za Xbox One. Vidjet ćemo što točno pripremaju 17. rujna, ako ne dođe do još jedne odgode.

Temtem premašio 500 tisuća prodanih primjeraka

Nekad vam ne treba originalna ideja, nego samo nova verzija nečeg poznatog koja je dobro napravljena i dostupna velikom broju igrača kako bi postala popularna. Mnogi su za indie hit Stardew Valley rekli da je Harvest Moon za PC, kao što mnogi govore da je Temtem zapravo Pokemon MMO također dostupan za PC. Koncept je veoma sličan – šećete po visokoj travi, lovite razna stvorenja, borbe odrađujete na poteze uz neke druge novosti, što je bilo dovoljno da ta igra privuče igrače.

Kolika je brojka objavili su razvojni tim Crema i izdavač Humble Bundle. Malo više od jednog dana trebalo je Early Access naslovu da dogura do 250 tisuća prodanih primjeraka, a interes se nastavio u narednih mjesec dana i ta se brojka udvostručila. Igrače zanima koji je plan za daljnji razvoj – svi timovi koji izdaju igru u tom obliku na Valveovom servisu daju okvirne planove, od toga koliko će im trebati do verzije 1.0 do toga što planiraju ubaciti. Zbog velikog je interesa tim obećao da će konkretnije planove objaviti uskoro, pa ako ste kupili igru ili ako vas zanima što stiže, pratite stranice na Steamu, Twitteru ili Facebooku, dok najnoviji popis promjena možete proučiti ovdje.

RimWorld iznenada dobio ekspanziju i besplatnu nadogradnju

Tynan Sylvester je čovjek koji je zaslužan za indie hit RimWorld. Ova simulacija, strategija i znanstveno-fantastična igra u kojoj gradite i održavate svoju koloniju ili barem pokušavate bila je hit prije mnogo godina već u alfa verziji, dobila veću popularnost u Early Accessu i velike preporuke kada je došla do verzije 1.0. Od toga je prošla godina dana i par mjeseci, a tvorac je iznenada putem društvenih mreža objavio da je izdao besplatnu nadogradnju kao i prvi dodatak za igru.

Nadogradnju je neko vrijeme bilo moguće preuzeti kroz takozvani „Unstable Branch“ na Steamu za sve one koji vole testirati i pomagati s povratnim informacijama, a od sada je dostupna svim vlasnicima igre u konačnom izdanju. Uz to je dostupna i ekspanzija imena Royalty koji za 16,79 eura ubacuje novu frakciju koja uvodi svake nove logističke probleme za rješavanje, questove, nove izazove za taktički nastrojene kroz Mech Clusters i novu glazbu. Popis promjena je podugačak i možete ga pregledati na ovim stranicama, a više detalja o dodatku pročitajte ovdje.

Curse of the Dead Gods ima novi gameplay prikaz

Znamo da akcijskih igara i avantura s roguelike ili roguelite elementima ima dosta, ali svako malo se neka istakne. Jedna od njih je Curse of the Dead Gods iza koje stoji Passtech Games i za čije je izdavanje zadužen Focus Home Interactive, a kako uskoro izlazi u Early Accessu, oba tima su nam odlučila ukratko reći čime ćemo se u igri baviti.

Čitajući opis na Steamu, lik kojim ćemo upravljati želi neizmjerno bogatstvo, besmrtnost i božanstvene moći (veoma skromno) i svi putevi doveli su ga do ukletog hrama čije hodnike krase smrtonosne zamke, rupe bez dna i svakakva čudovišta. Dobar provod zagarantiran. Prvi tulum odražava se u The Jaguar Temple s raznim oružjem, opremom, nadogradnjama, nekolicinom protivnika i njihovim elitnim verzijama i par bosseva, dok bi konačna verzija trebala imati trostruko više sadržaja. Više detalja dobit ćemo za vrijeme sajma PAX East koji započinje u četvrtak, a do tada možete proučiti sve što je objavljeno na službenim stranicama.