YouTube se sada značajno više gleda na televizorima i u društvu

Gledanje video sadržaja s YouTubea na televizijskim ekranima značajno je poraslo u cijelom svijetu, pa se sada u ovom servisu okreću oglašivačima i nude im alate za mjerenje dosega reklama

Sandro Vrbanus petak, 8. svibnja 2020. u 07:00

Iz YouTubea su proteklih mjeseci primijetili značajan porast vremena koje ljudi provode gledajući sadržaje s njihovog servisa na svojim televizorima. Kako se, naravno zbog pandemije, sve više vremena provodi u kući, tako se i navike gledatelja mijenjaju. Statistike gledanosti pokazuju da se sve više ljudi odlučuje na streamanje videa na velikim ekranima pametnih televizora – samo u SAD-u takvih je kućanstava preko 70 milijuna.

Podaci se odnose na razdoblje od 11 ožujka do 10. travnja 2020. u odnosu na isto razdoblje prošle godine
Podaci se odnose na razdoblje od 11 ožujka do 10. travnja 2020. u odnosu na isto razdoblje prošle godine

Youtube je u SAD-u zabilježio i porast vremena provedenog uz njihov sadržaj na televizorima od čak 80% u ožujku ove godine u usporedbi s istim mjesecom prošle godine. Globalno se vrijeme provedeno uz dugometražne filmove na ovoj platformi povećalo za 800%, live sadržaji gledaju se 250% više, dok su TV emisije zabilježile porast gledanosti od 125%.

U SAD-u je najveći porast zabilježila kategorija vijesti, uz čije se video sadržaje provodi čak 450% više vremena.

Statistika pokazuje i da gledatelje na YouTubeu sve više interesira novi sadržaj. Više od 60% registriranih korisnika u ovom je razdoblju gledalo video sadržaje koji su postavljeni unatrag manje od sedam dana. Kad je riječ o navikama gledatelja, podaci pokazuju da ih sve više provodi vrijeme u društvu gledajući YouTube na TV-u.

A sada – reklame

No, kako ova zanimljiva statistika ne bi bila sama sebi svrhom, u YouTubeu su odlučili i pokušati unovčiti nove trendove. Svojim su oglašivačima tako, za početak u SAD-u, ponudili nove usluge praćenja gledanosti i dosega reklama, specifično za gledatelje koji njihove video sadržaje prate na televizorima. Marketingašima će tako biti omogućeno efikasnije plasiranje oglasa i ciljanih kampanja, a otvorit će im se i dodatni kanali i oblici reklamnog prostora dostupni za zakup na velikim ekranima.