Nanobit iskoračio i na arapsko tržište

Više od milijun i pol igrača iz 17 zemalja preuzelo je igru Hollywood Story u svega tri mjeseca od lansiranja na tržištu arapskog svijeta

Sandro Vrbanus četvrtak, 4. lipnja 2020. u 19:11

Nanobit, globalni gaming studio iz Zagreba, i inače izdavač lifestyle, casual i narativnih igara, pohvalio se svojim novim rezultatima u arapskom svijetu. Njihovu igru Hollywood Story u samo tri mjeseca nakon lansiranja je preuzelo više od milijun i pol igrača iz čak 17 zemalja arapskog svijeta, a u mnogima je i među top 3 na ljestvicama Apple i Google Play trgovina.

Prilagodba tržištu

Riječ je o regiji u koju se ubrajaju Saudijska Arabija, Katar, Kuvajt, Bahrein, Oman, Jemen, Irak, Jordan, Libanon, Palestina, Sirija, Egipat, Sudan, Libija, Tunis, Alžir i Maroko. Nanobit je na ovo tržište odlučio krenuti u partnerstvu s vodećim izdavačem igara u MENA regiji, Tamatemom iz Jordana. Zajedničkim snagama planiraju nastaviti dalje razvijati postojeću igru te je kroz dodavanje novih značajki učiniti još atraktivnijom za lokalne igrače.

Nanobitovu je igru isprobala i kraljica Rania od Jordana u središnjici Tamatema
Nanobitovu je igru isprobala i kraljica Rania od Jordana u središnjici Tamatema

Hollywood Story je jezično i kulturološki prilagođen za arapski svijet, pa je igra u tom području poznata pod nazivom Fashion Queen. Riječ je o igri zabavnog karaktera kroz koju igrač gradi svoj lik koji postaje hollywoodska zvijezda.

Uspjeh na tržištima arapskog svijeta još je jedan korak naprijed u razvoju kompanije koju je Financial Times uvrstio na listu najbrže rastućih tech kompanija Europe. Njihove igre ukupno su preuzete više od 130 milijuna puta, a na mjesečnoj razini ih igra preko 10 milijuna aktivnih igrača sa svih kontinenata.