YouTube Shorts od sada dostupan u preko 100 zemalja

Google je izbacio YouTube Shorts u rujnu prošle godine kao dio već popularne društvene mreže za objavljivanje videozapisa te kao izravni konkurent TikToku

Matej Markovinović četvrtak, 15. srpnja 2021. u 06:00

Ptice na grani znaju da TikTok „žari i pali“ na globalnoj razini, pa nije ni čudo da ostale društvene mreže stvaraju formate koji su njemu slični. Tako je nastao Instagram Reels, ali i YouTube Shorts koji je prvo bio dostupan u Indiji, pa u 26 ostalih zemalja, uključujući Sjedinjene Američke Države i Ujedinjeno Kraljevstvo.

No, iz YouTubea su objavili da je njihov odgovor na TikTok od sada dostupan i u preko 100 zemalja diljem svijeta, pa će tako svi korisnici ove društvene mreže moći isprobati novi format u objavljivanju videozapisa.

Foto: YouTube
Foto: YouTube

YouTube je u svoj Shorts nedavno dodao i značajku koja omogućuje kreatorima da uzimaju audio iz videozapisa s društvene mreže, a uskoro će se moći postaviti i poveznica koja će voditi na izvor zvuka, pa će tako korisnici uistinu imati pravi TikTok doživljaj.

No, iako svi žele biti poput njega, TikTok želi biti poput YouTubea. Naime, početkom mjeseca stigla je vijest da će se na kineskoj društvenoj mreži moći objavljivati videozapisi duljine do tri minute, što je tri puta više od prijašnjeg ograničenja od jedne minute, pa će se tako korisnici duže zadržavati u aplikaciji gledajući sadržaj.

Foto: YouTube
Foto: YouTube

Međutim, valja istaknuti da mnogi korisnici YouTubea koji su već imali pristup Shortsu, uglavnom ponovno objavljuju svoje videozapise koje su napravili na TikToku, no postoji šansa da će se to s globalnim lansiranjem ove platforme, promijeniti.