Amazon, Google ili Apple? Podaci s Interneta otkrivaju firmu za koju najviše želimo raditi
Ljudi se na Internetu najviše raspituju o zapošljavanju u Amazonu i velikim trgovačkim lancima, a više njih zanima posao u britanskom zdravstvu nego u velikim tehnološkim kompanijama
Svi mi imamo različite snove i ambicije, firme u kojima bismo htjeli raditi i dobivati plaću. Neke motivira rad u sektorima koji nude najveću financijsku dobit, druge više zanima posao koji mijenja poredak stvari u svijetu. A neki jednostavno žele sigurnu plaću i da ih se pusti na miru.
Online analitika
Ekipa iz Reboot Onlinea, tvrtke koja se bavi digitalnim marketingom, zanimalo je koja je to organizacija za koju bi ljudi širom svijeta najradije radili. Iskoristili su alat za online analitiku Ahrefs kako bi na internetu pronašli tvrtku kojoj se ljudi najviše obraćaju u potrazi na slobodnim radnim mjestima.
Pokazalo se da je Amazon je kompanija kojoj se ljudi najčešće okreću u traganju za radnim mjestom s ukupno 2,106.000 globalnih online pretraživanja mjesečno. Najčešće varijacije pretraživanja slobodnih radnih mjesta na Amazonu uključuju "Amazon poslove" (1,600.000 mjesečnih pretraga) i "Amazon karijere" (466.000 mjesečnih pretraživanja). Posao u Amazonu najviše priželjkuju Amerikanci - čak 60% pretraga poslova u Amazonu dolazi iz SAD-a - a slijede Indija (13%) i Ujedinjeno Kraljevstvo (5%).
Pomalo iznenađujuće, na drugom se mjestu našla Nacionalna zdravstvena služba (NHS) s ukupno 1,646.500 globalnih online pretraživanja mjesečno. Javno financirani zdravstveni sustav u Ujedinjenom Kraljevstvu na tu je visoku poziciju dovelo više od 1,600.000 pretraga "NHS poslovi" koliko ih se u prosjeku u tražilice ukuca svaki mjesec.
Svi žele u trgovce
Trgovački div Walmart je treći s ukupno 813.900 globalnih online pretraživanja mjesečno. Oni koji traže posao u Walmartu najčešće koriste pojam za pretraživanje "Walmart karijere" (614.000 mjesečnih pretraživanja) i "Walmart poslovi" (198.000 mjesečnih pretraživanja); to je 84% više od konkurentskog Sainsburyja koji je zauzeo 15. mjesto sa 125.200 mjesečnih pretraživanja.
Gigant internetskih tražilica, Google je tek četvrti s 454.200 globalnih pretraživanja mjesečno (pojmovi "Google poslovi" i "Google karijere" zajedno se pretražuju 434.000 puta mjesečno). No i to je čak 66% više od druge digitalne tvrtke Facebook koja je završila na 14. mjestu sa 152.100 mjesečnih pretraživanja. Među pet najtraženijih poslodavaca našao se i američki trgovački lanac Target s ukupno 335.700 pretraživanja svaki mjesec.
Podaci do kojih je došao Reboot Online prikupljen je iz više online izvora. Naziv svake organizacije potom je unesen u Ahrefsov alat za istraživanje ključnih riječi, kao i izrazi: "poslovi", "karijere", "poslovi u" i "poslovi". Nakon prikupljanja podataka, rezultati su poredani silaznim redoslijedom, na temelju ukupnog broja traženih poslova mjesečno.