iPhonei iz Appleovog servisnog centra mahnito "zovu upomoć"

Američke hitne službe zabilježile su preko 1.600 poziva prema broju za hitne intervencije (911) koji dolaze iz Appleovog servisa u Kaliforniji

Sandro Vrbanus subota, 24. veljače 2018. u 20:00

Hitne službe u Kaliforniji posljednja su četiri mjeseca zatrpane lažnim pozivima prema broju za hitne intervencije, a svi navedeni pozivi dolaze s jednog mjesta – iz Appleovog servisnog centra. Sumnjive pozive prema broju 911 službenici su primijetili u većim količinama, i to njih do 20 na dan, pa su istražili o čemu je riječ. Od listopada je greškom na ovaj broj upućeno preko 1.600 poziva, a svi oni došli su s iste adrese.

Iz Applea su ovih dana potvrdili kako je riječ o njihovom centru u Elk Groveu u kojem se servisiraju uređaji koji se kasnije prodaju kao reparirani (refurbished), no nisu pojasnili zašto je i kako došlo do ove količine lažnih "poziva upomoć". Iz hitnih službi kažu da velik broj poziva u kojima zaista netko ne treba njihov odgovor nepotrebno zatrpava telefonske linije i otežava im rad, pa trenutačno surađuju s Appleom kako bi utvrdili uzroke i otklonili daljnju mogućnost pojave ovakvih poziva.

Mediji špekuliraju o tome da je moguća pojava velikog broja SOS poziva povezana s činjenicom da iPhone i Apple Watch imaju mogućnost brzog pozivanja brojeva za hitne intervencije, pa je moguće da se taj sustav u ovom servisu na neki način često greškom aktivira.

Da ovo ne bude jedina bizarna vijest ovih dana povezana s Appleom pobrinuli su se i njihovi zaposlenici iz novog sjedišta, Apple Parka, poznatijeg kao "svemirski brod". Naime, nekolicina medija u SAD-u izvijestila je kako su brojni zaposlenici lakše ozlijeđeni nakon što su se zaletjeli u staklena vrata ili zidove kojima novi uredi obiluju. Apple je izgradnju nove zgrade platio preko 5 milijardi dolara, no izgleda da su više pazili na dizajn nego na zaštitu na radu…