250 milijuna kućanstava koristi video streaming servise

Strategy Analytics u novom istraživanju donosi podatak kako je tijekom 2017. 250 milijuna kućanstava na svjetskom tržištu bilo pretplaćeno na neke od servisa za streamanje video sadržaja

Matija Pavlić ponedjeljak, 5. ožujka 2018. u 07:00

Tvrtka Strategy Analytics provela je novo istraživanje koje se ovaj put bavi navikama kućanstava na različitim svjetskim tržištima u vezi online servisa za streamanje sadržaja.

Spomenuto istraživanje bavi se specifično takozvanim OTT (Over-The-Top) servisima koji korisnicima pružaju video streaming sadržaj kao što su filmovi, televizijske serije i dokumentarci, dakle istraživanje se bavi servisima kao što su Netflix i Amazon Prime Video.

U istraživanju se ističe kako je na takvu vrstu servisa u svijetu pretplaćeno oko 250 milijuna kućanstava u na različitim svjetskim tržištima, a taj broj bi do kraja godine trebao narasti na gotovo 300 milijuna, a do 2020. godine pretplatu na OTT servise trebalo bi imati oko 450 milijuna kućanstava.

Prosječna mjesečna potrošnja kućanstava u svijetu što se tiče servisa za streamanje video sadržaja tijekom 2017. godine bila je veća za 5% na godišnjoj razini te je iznosila 9,46 američkih dolara. Ukupan broj pretplata na video streaming servise na kraju 2017. godine bio je 345 milijuna, a svako od kućanstava u prosjeku je plaćalo pretplatu na 1,39 video streaming servis.

Najveća rasprostranjenost servisa za streamanje video sadržaja je u SAD-u, gdje 59% kućanstava plaća neki od dostupnih servisa te vrste, dok je najmanja u Španjolskoj, Italiji, Švicarskoj, Poljskoj, Češkoj, Rusiji i Indiji gdje pretplatu ima samo od 3 do 9% kućanstava.