250 milijuna kućanstava koristi video streaming servise
Strategy Analytics u novom istraživanju donosi podatak kako je tijekom 2017. 250 milijuna kućanstava na svjetskom tržištu bilo pretplaćeno na neke od servisa za streamanje video sadržaja
Tvrtka Strategy Analytics provela je novo istraživanje koje se ovaj put bavi navikama kućanstava na različitim svjetskim tržištima u vezi online servisa za streamanje sadržaja.
Spomenuto istraživanje bavi se specifično takozvanim OTT (Over-The-Top) servisima koji korisnicima pružaju video streaming sadržaj kao što su filmovi, televizijske serije i dokumentarci, dakle istraživanje se bavi servisima kao što su Netflix i Amazon Prime Video.
U istraživanju se ističe kako je na takvu vrstu servisa u svijetu pretplaćeno oko 250 milijuna kućanstava u na različitim svjetskim tržištima, a taj broj bi do kraja godine trebao narasti na gotovo 300 milijuna, a do 2020. godine pretplatu na OTT servise trebalo bi imati oko 450 milijuna kućanstava.
Prosječna mjesečna potrošnja kućanstava u svijetu što se tiče servisa za streamanje video sadržaja tijekom 2017. godine bila je veća za 5% na godišnjoj razini te je iznosila 9,46 američkih dolara. Ukupan broj pretplata na video streaming servise na kraju 2017. godine bio je 345 milijuna, a svako od kućanstava u prosjeku je plaćalo pretplatu na 1,39 video streaming servis.
Najveća rasprostranjenost servisa za streamanje video sadržaja je u SAD-u, gdje 59% kućanstava plaća neki od dostupnih servisa te vrste, dok je najmanja u Španjolskoj, Italiji, Švicarskoj, Poljskoj, Češkoj, Rusiji i Indiji gdje pretplatu ima samo od 3 do 9% kućanstava.