Na WhatsApp stižu i reklame, ali za sada samo unutar sekcije "Status"

Kraj WhatsAppa kakvog znamo i volimo mogao bi biti blizu. Nakon storiesa i stickera čini se da bi u popularnoj chat aplikaciji uskoro mogle biti prikazivane i reklame

Sandro Vrbanus petak, 2. studenog 2018. u 06:00

Prije samo nekoliko dana pisali smo o tome kako WhatsApp, nakon odlaska njegovog osnivača Jana Kouma iz Facebooka, polako postaje još jedna u nizu aplikacija za dopisivanje koja osim redovne komunikacije donosi i kojekakve upitno korisne ali zabavne dodatke. Nakon što su od Snapchata posudili stories, u WhatsAppu su odlučili da bi bilo dobro dodati mu i podršku za stickere, a sada – čini se – najavljuju i pojavu reklama.

Potpredsjednik WhatsAppa, ili onoga što je od izvorne kompanije unutar Facebooka ostalo, Chris Daniels, dao je intervju za indijski Economic Times u kojem je progovorio i o monetizaciji inače besplatne aplikacije. Rekao je da, osim plaćenih poslovnih računa, uskoro planiraju zarađivati i od običnih korisnika, kojih inače ima preko milijardu i pol. Počet će im, kaže, prikazivati reklame unutar aplikacije.

Na sreću, reklame bi trebale biti smještene unutar sekcije "Status", kako se kod ove aplikacije zovu spomenuta Snapchatova opcija stories. Ovo je, smatraju, prigodno mjesto da se plasiraju oglasi koji neće biti nametljivi, a omogućit će da WhatsApp za krajnje korisnike i dalje ostane besplatan.

Za sada nije poznato kada će se reklame početi prikazivati na ovaj način, ali možda je vrijeme da ljubitelji ove aplikacije koji ih ne žele gledati počnu razmatrati alternative poput Signala ili Telegrama – neslužbeno se, naime, spominje da bi se prvi oglasi mogli pojaviti tijekom sljedeće godine.