NOIRLab otvorio Teen Astronomy Café — To Go! za sve mlade gladne znanja

Na internetu je dostupno prvih pet besplatnih digitalnih obrazovnih paketa koji koriste stvarne podatke istraživanja

Mladen Smrekar nedjelja, 17. srpnja 2022. u 06:00

NOIRLabov obrazovni program u sklopu američke Nacionalne zaklade za znanost (NSF)  predstavlja najnoviju inicijativu: Teen Astronomy Café — To Go! Ovaj online besplatni program pruža kompletne digitalne obrazovne pakete, usklađene sa znanstvenim standardima, prikladne za neformalnu upotrebu kako učenika tako i nastavnika.

Prilika za istraživanje

Teen Astronomy Café postoji od 2017. i otad nastoji približiti uzbuđenje znanstvenih otkrića učenicima svih uzrasta, pružajući im prilike za istraživanje astronomskih podataka uz korištenje profesionalnih astronomskih alata.

Korištenje podataka aktivno uključuje učenike i potiče ih da razmišljaju i djeluju poput znanstvenika. Dostupno pet Instant paketa, a svaki se fokusira na drugu temu istraživanja

Tijekom posljednje dvije godine, Café se prilagodio pandemiji premještajući svoje događaje na internet i tako postao dostupan i izvan Tucsona u Arizoni. Novi To Go! program pruža digitalnu edukaciju koje može koristiti svatko, u bilo koje vrijeme, u bilo kojem dijelu svijeta.

Instant paketi

Pet Instant paketa fokusira se na jedinstvene i fascinantne teme: Gravitacijska leća, Razbijanje Sunčevog sustava, Atmosfere egzoplaneta, Crne rupe i Orbite crnih rupa.

Teen Astronomy Café približava uzbuđenje znanstvenih otkrića učenicima svih uzrasta

Paketi su osmišljeni da aktivno uključe učenike i potakne ih da razmišljaju i djeluju kao znanstvenici. Na primjer, paket Razbijanje Sunčevog sustava razvija dublje razumijevanje orbitalnih objekata i gravitacijskih sila korištenjem podataka za predviđanje i simulaciju stabilnosti Sunčevog sustava.

Svaki paket uključuje unaprijed snimljeni prezentacijski video znanstvenika, prezentacijske slajdove, interaktivni Python Notebook koristi stvarne znanstvene podatke i alate, vodič za nastavnike i učenički radni list. Python bilježnice mogu se pokrenuti online s nekoliko klikova u bilo kojem ažuriranom internetskom pregledniku.

Za svaku priliku

Teen Astronomy Café — To Go! može se koristiti u različitim okruženjima, formalnim i neformalnim, online i licem u lice, i prikladan je za učenike i studente, samostalno učenje, ljetne kampove i škole. Ovaj program nastavnicima nudi jedinstvenu priliku da prirodoslovne standarde sljedeće generacije implementiraju u svoje učionice.