Startup dovodi korisničku podršku na pametne telefone vozača BMW-a
Koristeći softver za video podršku, certificirani BMW-ovi tehničari vozače mogu daljinski savjetovati o svemu, od pomoći na cesti do rješavanja problema s Bluetooth vezom

Vlasnici BMW-a, zbunjeni gestama koje trebaju koristiti kako bi u automobilu promijenili radio stanicu ili pojačali glasnoću, ubuduće će moći računati na videoupute u stvarnom vremenu od živog čovjeka koji će ih voditi kroz ono što trebaju uraditi.
Stručnjak na zahtjev
Potrošači su sve više opterećeni i frustrirani kompliciranom tehnologijom koja bombardira njihov svakodnevni život pa je dobro u blizini imati stručnjaka na zahtjev koji će po potrebi držati za ruku, makar i virtualno.
"Kupci ne moraju poznavati softver; dovoljna im je vizualna empatija", kaže Rama Sreenivasan, izvršni direktor i suosnivač Blitzza, startupa koji pokreće BMW-ovu tehničku podršku i osigurava virtualnu pomoć na cesti. "Sve što kupci trebaju učiniti je držati telefon i pokazati stvar tehničaru. Mi pružamo tu vizualnu vezu, a ostalo se rješava daljinski."
Koristeći softver za video podršku iz Blitzza, certificirani BMW-ovi tehničari vozače mogu daljinski savjetovati o svemu, od pomoći na cesti do rješavanja problema s Bluetooth vezom njihovog telefona.
Licem u lice
Vozači kontaktiraju liniju korisničke podrške proizvođača automobila putem telefona ili pritiskom na tipku za poziv u automobilu. Operater utvrđuje je li problem nešto što se može riješiti na licu mjesta i u tom slučaju poziv prebacuje certificiranom BMW tehničaru ili BMW Geniusu za podršku.
Predstavnik BMW-a traži dozvolu da pošalje poruku Blitzz video veze izravno na telefon kupca. Nakon što kupac klikne vezu, njih dvoje mogu komunicirati licem u lice. Umjesto da se oslanjaju na verbalne znakove i opise, BMW tehničari tako mogu iz prve ruke vidjeti o čemu je riječ.
Videopozivi u stvarnom vremenu omogućuju BMW tehničarima da vide stvari koje inače ne bi mogli. Jedan klijent se požalio da se plug-in hibridno vozilo ne puni ispravno. Preko videa tehničar je uočio da kamenčić sa šljunčanog prilaza blokira priključak za punjenje. Drugi je pak dobio pomoć BMW-ovog tehničara pri odabiru prave rashladne tekućine s police trgovine.
Manje izlazaka na teren
Blitzzov softver koriste razne tvrtke u nizu industrija, uključujući automobilsku, građevinsku, komunalnu i telekome. Osim daljinske video podrške korisnicima, tvrtkama omogućuje virtualne preglede domova i opreme, smanjujući potrebu za izlaske na teren.
Uz umjetnu inteligenciju i proširenu stvarnost, tehničari mogu čak crtati na zaslonu u stvarnom vremenu kako bi identificirali ključeve, ventile ili druge dijelove automobila.