Apple je treću godinu zaredom najvrjedniji svjetski brend

Izvješće Kantara za ovu godinu pokazuje da je Apple i dalje najvrjedniji svjetski brend, a u stopu ga slijede Google i Microsoft

Matej Markovinović ponedjeljak, 19. svibnja 2025. u 15:15
📷 Foto: Unsplash
Foto: Unsplash

Prema najnovijem izvješću agencije Kantar za 2025. godinu, Apple je i treću godinu zaredom zasjeo na vrh ljestvice najvrjednijih svjetskih brendova. Vrijednost Appleova brenda procijenjena je na 1,29 bilijuna dolara, što predstavlja rast od 28 posto u odnosu na prethodnu godinu i prvi je slučaj u povijesti da je neki brend premašio vrijednost od bilijun dolara.

Na drugom i trećem mjestu nalaze se Google s 944,1 milijardu dolara i Microsoft s 884,8 milijardi dolara, dok top 5 zatvaraju Amazon s 866,1 milijardu i Nvidia s 509,4 milijarde dolara.

Najvredniji svjetski brendovi.  📷 Foto: Kantar
Najvredniji svjetski brendovi. Foto: Kantar

Što se tiče brendova s najvećim godišnjim rastom vrijednosti, tu su se našli Nvidia, Huawei, Xiaomi i Instagram, a svi oni imaju porast veći od 100 posto. Veliki uspjeh zabilježio je i ChatGPT, koji se kao najviši novi ulaz u poretku trenutno nalazi na 60. mjestu.

Ukupna vrijednost 100 najjačih svjetskih brendova sada iznosi čak 10,7 bilijuna dolara, a tome posebno pridonose tehnološki brendovi.