Globalno tržište pametnih satova u padu, ali je Huawei i dalje na vrhu

Huawei je u razdoblju od travnja do lipnja 2023. godine isporučio najveći broj pametnih narukvica i satova na globalnom tržištu, dok je drugo mjesto zauzeo Xiaomi

Matej Markovinović nedjelja, 8. rujna 2024. u 14:22
Huawei Watch Fit 3 📷 Foto: Bug.hr
Huawei Watch Fit 3 Foto: Bug.hr

Prema najnovijim podacima International Data Corporationa (IDC), globalno tržište nosivih uređaja zabilježilo je ukupno 43,7 milijuna isporuka pametnih narukvica i satova u razdoblju od travnja do lipnja 2023. godine. Huawei se istaknuo kao lider na globalnom tržištu, zauzevši prvo mjesto po broju isporuka i tržišnom udjelu.

Niame, podaci pokazuju da je kineski tehnološki gigant ostvario impresivan rast od 42 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, isporučivši 8,9 milijuna uređaja te zauzevši 20,3 posto tržišnog udjela.

Kina je bila glavno tržište za nosive uređaje, gdje je Huawei isporučio oko šest milijuna uređaja, čime je povećao svoj udio na tržištu na 38,4 posto. No, iako je Huawei postigao velik uspjeh, globalno tržište nosivih uređaja zabilježilo je blagi pad od 0,7 posto u usporedbi s prošlom godinom.

Najveći poticaj rastu Huaweija bile su narukvice i pametni satovi, pri čemu je Watch Fit 3 imao ključnu ulogu u globalnoj potražnji. Tvrtka je također uspjela proširiti svoj tržišni udio u Srednjoj i Istočnoj Europi, na Bliskom Istoku, Africi i Latinskoj Americi.

Nadalje, Xiaomi je zauzeo drugo mjesto s 5,9 milijuna isporuka i tržišnim udjelom od 13,5 posto. Njihova serija Redmi, ponajviše zbog pristupačnih cijena, bila je ključni faktor rasta, dok su premium uređaji poput Watch S3 i Watch 2 također postigli dobre rezultate.

Apple je zauzeo treće mjesto s 5,7 milijuna isporuka i tržišnim udjelom od 13,1 posto, no usprkos tome, zabilježili su pad isporuka od gotovo 12 posto zbog sve jače konkurencije s nižim cijenama iz Kine.

Samsung je isporučio 3,3 milijuna nosivih uređaja, a Galaxy Fit 3 bio je glavni pokretač tog rasta. BBK (Oppo, Vivo, OnePlus, Imoo i Realme), koji zaokružuje prvih pet na listi, ostvario je 2,9 milijuna isporuka i 6,6 posto tržišnog udjela zahvaljujući velikoj potražnji za dječjim pametnim satovima u Kini.