Imgur prodan vlasniku Kika, Whispera, Geniusa i WorldStarHipHopa

Imgur navodi da trenutno imaju oko 300 milijuna korisnika te tvrde da će im ovaj potez uveliko pomoći, jer im je MediaLab obećao uložiti više resursa u svrhu poboljšavanja platforme

Matej Markovinović srijeda, 29. rujna 2021. u 08:30

Holding potrošačkih internetskih marki MediaLab, sa sjedištem u Santa Monici u Kaliforniji, kupio je popularnu web stranicu za dijeljenje fotografija Imgur, objavljeno je u ponedjeljak.

Naime, MediaLab posjeduje internetske brendove poput Whispera, Kika, WorldStarHipHopa, Aminoa, Geniusa i brojnih drugih, pa ni ne čudi što su se odlučili za akviziciju Imgura.

„Odlučili smo se pridružiti MediaLabu jer nam njihovi resursi i zajedničke usluge mogu pomoći da se približimo našem cilju i da se usredotočimo na stvaranje najbolje zajednice za zabavu na internetu. MediaLab se obvezao uložiti više resursa u inženjering i zajednicu kako bi nastavili dodavati nove značajke, nove alate za kreatore te razvijati platformu“, objašnjavaju iz Imgura.

Foto: Imgur
Foto: Imgur

Trenutno nije jasno gdje će ova akvizicija odvesti Imgur u budućnosti, jer je MediaLab poznat po kupovanju internetskih brendova koji su već stekli značajni broj korisnika, pa su kasnije u potpunosti stagnirali. Kako prenosi The Verge, kalifornijskoj je tvrtki vjerojatno cilj udružiti promet njihovih web stranica radi prodaje oglasa ili podataka, istovremeno smanjujući troškove njihovog održavanja.

Unatoč tome, tim koji stoji iza Imgura jako je optimističan oko ove akvizicije.

„Imgurovo putovanje daleko je od kraja, ali kako se jedno poglavlje zatvara, drugo se otvara, pa je sada pravo vrijeme za pokušaj pronalaženja riječi da se svim korisnicima zahvali za godine podrške i povjerenja. Bilo nam je velika čast stvoriti ovaj kutak interneta uz ovu nevjerojatnu zajednicu“, zaključuju iz Imgura.

Imgur je osnovan 2009. godine s idejom da se na njega učitava popularni sadržaj s Reddita, no s vremenom se počeo formirati u samostalnu internetsku zajednicu. Posljednjih su godina predstavili i niz novih značajki, poput pretplatničke usluge koja je pružala korisničko iskustvo bez oglasa.