Kina nalaže Alibabi da proda dio svoje medijske imovine
Kineska je vlada sve više zabrinuta Alibabinim medijskim utjecajem zbog pretjeranog utjecaja na javnost

Kineske su vlasti naložile multinacionalnoj tehnološkoj tvrtki Alibabi, da proda dio svoje medijske imovine jer su zabrinuti da tvrtka uveliko utječe na javno mnijenje u zemlji, prenosi The Wall Street Journal.
Zabrinutost vlasti dosegla je svoj vrhunac kad je Alibaba najavila da će otkupiti South China Morning Post, novine na engleskom jeziku s tradicijom starom 118 godina. Iako su kritičari doveli u pitanje Alibabin udio u navedenim novinama, vlasnik Alibabe Jack Ma, obvezao se da će sačuvati neovisnost azijskog lista. Kako prenosi TechCrunch, Alibaba već sad drži značajne medije u kontinentalnoj Kini, pa tako je njihova partnerska tvrtka Ant Group vlasnik tehnološkog portala 36Kr, a državna tvrtka Shangai Media Group ima strateški sporazum s Alibabom.
Kineska se multinacionalna tehnološka tvrtka se također okreće novim medijima imajući značajan udio u kineskoj verziji Twittera, Wibou te stranici za objavljivanje videozapisa Bilibili. Alibaba se često usredotočuje na potencijal digitalne suradnje s medijskim tvrtkama. Tako se kao primjer navodi njihovo obećanje da će sa svojim računalnim ekspertima i iskustvom rada u oblaku, pomoći tvrtki Shangai Media Group da razviju platformu za financijske podatke.