Nova organizacijska struktura Hrvatskog Telekoma
Od 1. kolovoza Marijana Bačić i Jerko Dumanić preuzet će nove, potpredsjedničke funkcije u Hrvatskom Telekomu, vodećem pružatelju telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj.
Marijana Bačić, koja je od studenog 2017. godine obnašala dužnost direktorice Sektora korporativne prodaje, preuzima novu funkciju potpredsjednice za Korporativnu prodaju i ICT usluge, dok je dosadašnji direktor Sektora za marketing poslovnih korisnika Jerko Dumanić imenovan potpredsjednikom za Prodaju malim i srednjim poslovnim korisnicima, Marketing poslovnih korisnika te Upravljanje i podršku poslovnim kanalima.
Istodobno, Hrvatski Telekom s ciljem uvođenja fleksibilnije organizacijske strukture ukida dosadašnju zasebnu funkciju člana Uprave za poslovne korisnike koja se premješta u područje nadležnosti predsjednika Uprave, a u kojem se formira nova organizacija toga poslovnog segmenta podijeljena između Marijane Bačić i Jerka Dumanića koji će izravno odgovarati predsjedniku Uprave Kostasu Nebisu.
Marijana je od 2001. godine svoju karijeru gradila u Hrvatskom Telekomu, počevši kao specijalistica za podatkovne mreže u području Tehnike, zatim kao suradnica za Kontroling i planiranje u Financijama, voditeljica Ključnih poslovnih korisnika (Key Account Manager), direktorica Odjela za prodaju realnom, trgovačkom i uslužnom području te je napredovala do funkcije direktorice Sektora korporativne prodaje koju je obnašala posljednje dvije i pol godine.
„Uloga Hrvatskog Telekoma, kao ključnog pružatelja usluga digitalizacije i pouzdanog ICT partnera pogotovo dolazi do izražaja u današnje vrijeme. Jedinstvena integrirana rješenja koja razvijamo i implementiramo u kompanijama privatnog i javnog sektora omogućuju im razvoj poslovanja i konkurentnost na tržištu, dok naša smart city rješenja implementirana u više od 60 gradova i općina donose digitalni iskorak i bolju kvalitetu života građana“, istaknula je Marijana Bačić.
Jerko Dumanić je nakon višegodišnje inozemne karijere radeći za Stonepath Group i Solomon Smith Barney u SAD-u i Švedskoj od 2002. godine obnašao više rukovodećih funkcija unutar Hrvatski Telekom Grupe, između ostalih i dužnost člana Uprave Iskona i HT Eroneta, a posljednjih šest godina bio je direktor Sektora za marketing poslovnih korisnika Hrvatskog Telekoma.
„Hrvatski Telekom kao vodeća telekomunikacijska kompanija u Hrvatskoj aktivno podržava digitalizaciju malih, srednjih i velikih kompanija te tijela javne uprave i samouprave, i na nama leži velika odgovornost da pokrenemo i podržimo gospodarski i društveni napredak. Ovime ne povećavamo samo njihovu produktivnost već i zadovoljstvo njihovih kupaca, korisnika i građana. Proteklih mjeseci uvjerili smo se koliko je korištenje digitalnih alata i rješenja bitno za poslovanje, a njihov značaj će samo eksponencijalno rasti. Digitalizacija nije trend, ona je nužnost koja nudi brojne nove prilike, koja povezuje, unaprjeđuje interne procese, generira uštede i veće efikasnosti i sve kompanije, velike i male, čini konkurentnijima. To je ono što Hrvatski Telekom omogućuje svojim korisnicima“, dodao je Jerko Dumanić.
Nova organizacijska struktura omogućit će veću učinkovitost Hrvatskog Telekoma kako bismo našim poslovnim korisnicima bili još kvalitetniji i poželjniji partner.