Rad od kuće Logitechu donio 5 milijardi dolara prihoda

U financijskom izvještaju za fiskalnu godinu 2021. Logitech navodi kako je tvrtka zbog rada od kuće u navedenom razdoblju uprihodila čak pet milijardi dolara, odnosno 76% više nego 2020.

Stjepan Bilić četvrtak, 10. lipnja 2021. u 14:49

Zadnjih godinu dana, zbog pandemije koronavirusa, većina tvrtki je svoje poslovanje preselila iz poslovnih, u kućne urede. Među njima se našao i Bug. Shodno prelasku na takav model rada diljem svijeta, porasla je i potražnja za informatičkom opremom, što je pak rezultiralo i povećanim prihodima proizvođačima takve opreme.

Prošla financijska godina koja je završila u ožujku 2021. posebno je bila dobra za Logitech, švicarsku tvrtku koja se bavi proizvodnjom računalne periferije poput tipkovnica, miševa, web kamera i drugog. U financijskom izvještaju stoji kako su u navedenom razdoblju povećali prihod za 76% u odnosu na godinu ranije, s 2,98 milijardi dolara na čak 5,25 milijardi.

Kada se pogleda dio koji govori o prodaji prema regijama jasno je kako su najveći dio financijskog kolača dobili od Amerikanaca – oko 2,2 milijarde dolara. Prihodi od kupaca iz EMEA (Europa, Bliski Istok i Afrika) su nešto manji – oko 1,7 milijardi. No unatoč tomu zabilježeno je osjetno povećanje prihoda iz te regije – 84%.

Kako su rasli prihodi, rasli su i troškovi, posebice oni vezano uz oglašavanje i razvoj. Logitech navodi kako su 2021. na oglašavanje izdvojili 450 milijuna dolara, dok su ranijih godina (2016 – 2020) izdvajali između 181,7 i 298,6 milijuna dolara. Kad je u pitanju razvoj opreme troškovi su narasli na 226,02 milijuna dolara, dok su ranijih godina iznosili između 113,18 i 177,59 milijuna dolara. Riječ je o povećanju troškova od 27%.

Uz rekordno visoku potrošnju, Logitechu je pošlo za rukom i više nego udvostručiti svoju neto dobit. Naime, neto prihod za 2021. godinu iznosi 947 milijuna dolara. Primjera radi, neto prihod za 2019. godinu, prije pandemije, je iznosio 450 milijuna dolara.

Unatoč tome što pojedine tvrtke poput Applea zagovaraju što skoriji povratak u urede, očekuje se da će dio njih zadržati hibridni model poslovanja i nakon pandemije, što je Logitechu prilika za nastavak rasta. Ako je i vaša tvrtka među njima, ovdje se možete podsjetiti na savjete kako si što više olakšati posao od kuće.