Samsung sada najviše zarađuje od klijenata u Kini

Prema pisanju Korea Heralda, Samsung je u prvih šest mjeseci godine najveći profit ostvario od klijenata u Kini, dok se na drugom mjestu po ostvarenom mjestu nalazi američko tržište

Matija Pavlić srijeda, 22. kolovoza 2018. u 08:00

Prema novim informacija koje navodi The Korea Herald, u razdoblju od siječnja do lipnja ove godine, Kina je bila Samsungovo najprofitabilnije tržište što se tiče profita od proizvoda ili usluga koje Samsung nudi tamošnjim klijentima. Na toj poziciji kineski klijenti su zamijenili dosadašnje vodeće američko tržište.

U prvih šest mjeseci godine južnokorejska korporacija je zabilježila prodaju u vrijednosti od 74,6 milijardi američkih dolara. Kinesko tržište zaslužno je za 32,7% toga iznosa, dok je američko tržište zaslužno za 26% iznosa.

Među pet najvećih Samsungovih klijenata tijekom ove godine nalazili su se Huawei, Apple, Verizon, Deutsche Telekom i tvrtka Techtronics. Za usporedbu, tijekom 2017. godine pet najvećih Samsungovih klijenata bili su Apple, Best Buy, Sprint, Verizon i Deutsche Telekom.

Kako će se daljnje poslovanje za južnokorejsku tvrtku odvijati na kineskom tržištu ostaje za vidjeti s obzirom da Kina sada počinje provoditi strategiju što aktivnijeg razvoja domaćih tehnoloških proizvoda, kako bi smanjila ovisnost o vanjskim dobavljačima.