Sony prodaje sve manje pametnih telefona

U novom izvješću vidljivo je kako je Sony Mobile tijekom drugog kvartala prodao samo 2 milijuna mobilnih uređaja, zbog čega je zabilježen pad prihoda Sony Mobile odjela od 27 posto na godišnjoj razini

Matija Pavlić srijeda, 1. kolovoza 2018. u 06:00

Posljednje financijsko izvješće za drugi kvartal ove godine (Sonyjev prvi kvartal u fiskalnoj 2018. godini) koje je objavio Sony otkriva kako se njihov odjel za mobilne uređaje nalazi u sve većim problemima.

U spomenutom kvartalu koji je završio u lipnju Sony Mobile je prodao 2 milijuna mobilnih uređaja, što je vidljiv pad prodaje u odnosu na 3,4 milijuna prodanih pametnih telefona prodanih tijekom drugog kvartala prošle godine.

Od prodaje mobilnih uređaja ostvaren je prihod od 1,18 milijardi američkih dolara, što je pak pad od 27% na godišnjoj razini, koji se dogodio poglavito zbog slabije prodaje na domaćem japanskom i europskom tržištu (ostala tržišta bilježe dobru prodaju).

Zbog ovih rezultata Sony je bio prisiljen revidirati i svoja predviđanja vezana ukupan broj prodanih mobilnih uređaja tijekom ove godine s prijašnjih 10 na 9 milijuna primjeraka (u skladu s time predviđeni prihodi su sniženi s 5,74 milijarde na 5,47 milijardi dolara).

Ukoliko se Sony Mobile ostavi po strani, Sony može biti zadovoljan poslovanjem u drugom kvartalu ove godine s obzirom da bilježi rast prodaje od 5% na godišnjoj razini ponajviše zahvaljujući odjelima zaduženima za Playstation (Game & Network Services) te TV i audio uređaje (Home Entertainment & Sound) gdje je prodaja u drugom kvartalu porasla za 36 odnosno 6%.