Western Digital u problemu zbog SanDisk SSD-ova koji se navodno sami brišu

Dio WD-ovih problema počeo je kada su jednom od članova The Vergea poslali zamjeniski disk nakon što je njegov originalni navodno sam obrisao podatke, a onda je i taj disk postao nečitljiv

Tomislav Stanković nedjelja, 20. kolovoza 2023. u 06:00

Nedugo nakon zapleta ove priče kada je WD poslao zamjeniski disk objavili su ažuriranje firmvera za razne diskove. Ipak i unatoč tome mnogi su korisnici prijavljivali iste probleme s navedenim diskovima.

Da problemi korisnika nisu neutemeljeni govori objava na stranici s ažuriranjem gdje piše "Identificirali smo problem s firmverom koji može uzrokovati neočekivano prekidanje veze proizvoda SanDisk Extreme Portable SSD V2, SanDisk Extreme Pro Portable SSD V2 i WD My Passport SSD s računalom".

The Verge je išao istražiti o čemu se točno radi te su poslali nekoliko pitanja voditelju PR-a Western Digitala, na koja još nisu dobili konkretne odgovore osim da čine "sve potrebne mjere za rješavanje bilo kakvih problema povezanih s proizvodom".

Diskovi se u međuvremenu nastavljaju prodavati što je dovelo i do nekoliko tužbi od strane korisnika koji su ostali bez svojih podataka.

The Register prenosi da je pokrenuta potencijalno skupna tužba, navodeći "kršenje ugovora, lažnu i nepoštenu poslovnu praksu" dok  Ars Technica prenosi da postoje još dvije tužbe od kojih svaka traži status kolektivne tužbe za iste propuste.

Ostaje za vidjeti kako će WD odgovoriti na optužbe korisnika, ali i podnesene tužbe koje će dobiti pravni epilog.