BFS 2025: Silvio Kutić o počecima, kulturi, i planovima Infobipa
U razgovoru jedan na jedan gostovao je na velikoj pozornici suosnivač i CEO Infobipa, prvog hrvatskog jednoroga, koji je u svojem rijetkom javnom nastupu otkrio brojne zanimljive detalje

Na glavnoj se pozornici BFS-a 2025 u "IT kavi s legendom" voditelju Draganu Petricu pridružio Silvio Kutić iz Infobipa, koji inače ne nastupa javno pretjerano često, pa su posjetitelji imali prilike upoznati ga nešto detaljnije i intimnije nego inače. Kutić je govorio o počecima kompanije i njezinom razvoju kroz posljednjih gotovo dvadeset godina, o pokušajima i pogreškama u tom procesu.
Od izlazaka na vanjska tržišta, svih problema koji prate takve procese, pa do konačno osvajanja SAD-a i Japana, iako je svaki "fail" putem mnogo koštao, putem je kompanija učila i razvijala se, da bi danas bila lider u mnogim segmentima i na mnogim tržištima. Uz više od 3.500 ljudi u preko 70 ureda diljem svijeta, Infobip je danas veća kompanija negoli su je osnivači zamišljali. Međutim, i dalje gaje kulturu startupa, pa su im odjeli unutar firme organizirani funkcijski i fleksibilno, kako bi se ponašali upravo kao da su startup, a ne dijelom ogromne korporacije – inovativno i, ako treba, rizično.
U ovom je "razotkrivanju" na pozornici Kutić prepričao zanimljive anegdote poput one iz rane faze suradnje s WhatsAppom, koji tada još nije bio dijelom Facebooka, gdje su se na svoje iznenađenje susretali s drugačijom poslovnom kulturom od one koju su očekivali.
Svoju poslovnu kulturu grade primarno na dobroj tehnologiji i organizaciji, gaje inkluzivnost i međusobnu suradnju, a brojne kolege iz svijeta i danas dovode u Vodnjan na edukaciju, kako bi se svi jedni s drugima što bolje povezali. Kutić kaže da je to rezultiralo i činjenicom da osobno po imenu poznaje oko polovice svih zaposlenika, za što je dobio i aplauz na otvorenoj sceni.
Neizbježne su teme bile budućnost AI-ja, spoja čovjeka i tehnologije, nove američke vlasti i ostalih tema koje prevladavaju svijetom. Kutić je poentirao time da će, bez obzira tko u SAD-u bio na vlasti, oni kao tehnološka firma u svakom slučaju biti pobjednici. Dodatno, naglasio je i da budućnost Infobipa, bez obzira kojom će se tehnologijom baviti, svakako vidi – u Vodnjanu.