Croatijin LAQO nagrađen za najbolje korisničko iskustvo i call centar

Prvo hrvatsko digitalno automobilsko osiguranje LAQO, pod okriljem Croatia osiguranja, u šestom je natječaju CX portala proglašeno pobjednikom u dvije kategorije

Bug.hr četvrtak, 6. svibnja 2021. u 18:04

Croatijin LAQO, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje, ima najbolje korisničko iskustvo i najbolji call centar do 30 ljudi. Ove dvije nagrade dodijeljene su na svečanosti CX portala koji šestu godinu zaredom dodjeljuje nagrade s ciljem podizanja svijesti o važnosti korisničkog iskustva.

Natječaj je ove godine bio prilagođen izazovima s kojima su se kompanije susretale tijekom 2020. godine, a nagrade su dodijeljene u ukupno šest kategorija. Najbolje iz svake kategorije izabrao je stručni žiri kojeg su činili stručnjaci iz područja korisničkog iskustvo.

LAQO by Croatia osiguranje ove je godine pobjednik u dvije kategorije, a nagrade su im pripale na račun jednostavnog i digitalnog pristupa korisnicima koji u samo nekoliko klikova mogu doći do svog auto osiguranja, ali i drugih ključnih usluga i informacija.

"Nagrade koje smo osvojili rezultat su predanog rada cijelog tima i potvrda da radimo odličan posao. Korisnik je u DNK LAQO branda i svaka naša aktivnost počinje i završava s korisnikom. Odluka da prilikom razvoja funkcionalnosti nikada nema kompromisa na korisničkoj strani je naš najsnažniji alat za najbolje korisničko iskustvo. S druge strane, naš sjajan Tim podrške produžena je ruka jednostavnim digitalnim procesima koja pomaže i educira klijente kako može brže i jednostavnije", izjavila je Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.

LAQO osiguranje je digitalan brend Croatia osiguranja, koji posluje u sastavu Adris grupe. LAQO web do sada je posjetilo preko milijun korisnika, a kalkulator za izračun cijene koristilo je 160.000 ljudi. Njihova korisnička služba provela je 123.770 tisuća minuta u razgovoru s korisnicima te je na temelju njihovog feedbacka napravljeno 160 poboljšanja.

Nedavno je lansiran i jedinstveni program prevencije LaqoPrevent kojim LAQO promiče sigurnu vožnju i odgovorno ponašanje u prometu korištenjem naprednog tehnološkog rješenja telematike.



True Premium TW slušalice

AUDIO-TECHNICA ATH-CKR7TWBK

15 h slušanja s kutijom za punjenje, frekvencijski odziv 5 – 45000 Hz, osjetljivost 102 dB/mW, osjetljivost mikrofona: -38 dB

1.499 kn 1.890 kn Kupi

Analogno integrirano stereo pojačalo

NAD C316 BEE

Detaljan i prirodan zvuk, 2x40W, dinamički 2x100W, 6x RCA ulaz, ulaz za slušalice, WhatHiFi 4/5

2.599 kn 2.999 kn Kupi