Snapchat i dalje gubi korisnike

Snapchat iz kvartala u kvartal gubi korisnike, u trećem kvartalu ove godine bilježi 186 milijuna dnevno aktivnih korisnika, što znači da je u posljednja dva kvartala izgubljeno 5 milijuna korisnika

Matija Pavlić subota, 27. listopada 2018. u 13:00

Tvrtka Snap Inc. objavila je svoje financijsko izvješće za treći kvartal godine. Prihodi tvrtke iznosili su 298 milijuna američkih dolara što je bolje od očekivanja Wall Streeta (uz nešto lošije rezultate u zemljama u razvoju).

No zanimljiviji je podatak o konstantnom padu broja dnevno aktivnih korisnika kojih u trećem kvartalu ima 186 milijuna. Za usporedbu tijekom prvog kvartala ove godine Snapchat je imao 191 milijuna dnevno aktivnih korisnika, a u drugom kvartalu njih 188 milijuna. U protekla dva kvartala Snapchat je izgubio 5 milijuna dnevno aktivnih korisnika.

Snapchat svoju publiku nalazi u mladim osobama čija se starost kreće od 13 do 34 godine, dok u ostalim dobnim skupinama ne postiže značajniji uspjeh. Snapchat nastoji korisnike privući originalnim sadržajem kao što je opcija Snapchat Originals, kao i vezanim gadgetima kao što su Spectacles Nico i Veronica naočale.