Porscheov Macan druge generacije bit će isključivo na struju

Najprodavaniji Porscheov model, SUV Macan, slijedit će put kojim je njemački proizvođač naumio kročiti – u smjeru potpune elektrifikacije pogonskog sklopa

Sandro Vrbanus srijeda, 27. veljače 2019. u 11:45

Porsche je punom snagom krenuo u elektrifikaciju svoje ponude vozila. Već mjesecima na kapaljku dobivamo informacije o Taycanu, prvom potpuno električnom modelu ove kompanije, koji će se proizvoditi u više od 20 tisuća primjeraka na godinu. Do 2025. njemački proizvođač planira elektrificirati najmanje polovicu svih svojih novih vozila, a sada najavljuju i kako će već do kraja ove godine predstaviti drugu generaciju trenutačno najprodavanijeg modela, kompaktnog SUV-a Macan.

Ova će nova verzija Macana biti potpuno električna, a nedugo nakon nje predstavit će Taycan Cross Turismo, još jedan dodatak Taycan-Macan električnoj liniji vozila. Potpuno električni Macan u serijsku će proizvodnju početkom 2020. godine, a Porsche nakon toga više neće nuditi Macana s motorom na fosilna goriva.

U tvornici u Leipzigu trenutačno se proizvodi oko 90.000 Macana godišnje, a ista će tvornica biti značajno nadograđena kako bi iz nje mogli izlaziti i novi električni modeli. Oni će biti izrađeni na električnoj platformi PPE (Premium Platform Electric), koju Porsche razvija zajedno s Audijem, a bit će korištena i za ostala vozila Volkswagenovog koncerna.

O novom Macanu se s tehničke strane ne zna mnogo, osim da će biti opremljen 800-voltnom tehnologijom i mogućnošću superbrzog punjenja, koje će omogućiti da se ugrađene baterije za samo 20-ak minuta napune do 80% kapaciteta.