Treći kvartal donio rast tržišta nosivih uređaja

U novom IDC-ovom izvješću za treći kvartal ove godine ističe se kako tržište nosivih uređaja nastavlja rasti, posebice zahvaljujući entry-level uređajima tvrtki Garmin, Fitbit i Huawei

Matija Pavlić srijeda, 5. prosinca 2018. u 19:38

IDC donosi novo izvješće koje potvrđuje kako nosivi uređaji doživljavaju svoje zlatno doba. Prema spomenutom izvješću tijekom trećeg kvartala ove godine isporučeno je 32 milijuna nosivih uređaja, što je rast od 21,7% na godišnjoj razini.

Faktori koji su zaslužni za ovaj uspjeh su prije svega rast potražnje za ovakvom vrstom proizvoda u azijsko-pacifičkoj regiji te dobri rezultati tvrtki Fitbit, Garmin i Huawei u entry-level segmentu tržišta.

Što se tiče količine isporučenih nosivih uređaja prema proizvođaču, na prvom se mjestu nalazi Xiaomi sa 6,9 milijuna isporučenih nosivih uređaja na globalnoj razini, s tržišnim udjelom od 21,5% te godišnjim rastom od 90,9%. Na drugom mjestu nalazi se Apple sa 4,2 milijuna isporučenih uređaja, tržišnim udjelom od 13,1% i godišnjim rastom od 54%.

Fitbit je pao na treće mjesto sa 3,5 milijuna isporučenih nosivih uređaja te sada ima tržišni udio od 10,9%, dok se na četvrtom i petom mjestu nalazi Huawei i Samsung s tržišnim udjelima od 5,9 odnosno 5,6%. Obje tvrtke bilježe rast isporuka na godišnjoj razini, Huawei 20,3%, a Samsung rast isporuka od 91% zahvaljujući svojoj Galaxy Watch liniji pametnih satova.