Nakon DLSS-a 3, Starfield dobio službenu podršku za FSR 3 i XeSS
Bethesda je prije par dana objavila novu nadogradnju za Starfield kojom je službeno podržana AMD-ova tehnologija FidelityFX Super Resolution (FSR), kao i Intelova Xe Super Sampling (XeSS)
Od kada je Starfield stigao na tržište i nakon što je ispalo da mu mnogo toga nedostaje, zajednica igrača je uzela stvar u svoje ruke i marljivo objavljivala stotine modifikacija koje su ostalima olakšavale život. Među raznim poboljšanjima, kreirani su i modovi koji uvode podršku za tehnologije koje bi omogućile bolje performanse, poglavito na Nvidijinim grafičkim karticama koje koriste tehnologiju DLSS (Deep Learning Super Sampling), obzirom da je Starfield izvorno imao podršku samo za AMD-ov FSR 2.
Nakon modifikacija koje su to omogućile, zakrpom iz studenog je Bethesda i službeno uvela DLSS u igru na zadovoljstvo većine igrača, a prije par dana je i službeno uvedena podrška za treću generaciju AMD-ove tehnologije FidelityFX Super Resolution (FSR), ali i Intelov Xe Super Sampling (XeSS). Doduše, skori izlazak je bio i očekivan obzirom da su igrači voljni isprobavanja noviteta u razvoju proteklih tjedana imali priliku testirati ovu zakrpu u beta verziji, a osim ovih dobrih vijesti koje bi onima s odgovarajućim grafičkim karticama trebale poboljšati performanse u igri, , dodani su i neki ispravci, kako je u opisu zakrpe 1.9.67 navedeno u službenim blogu.