Sony je potvrdio da su Concord i njegovi autori stvar prošlosti, bez mogućnosti povratka

Nakon što je Concord povučen iz prodaje, nekoliko je puta bilo nagovještaja da bi se, nakon potpunog redizajna, mogao vratiti. Ipak, Sony je odlučio ugasiti projekt, uključujući i Firewalk Studios

Damir Radešić srijeda, 30. listopada 2024. u 18:13

Prije nekoliko godina, budućnost Concorda i njegovih developera, tima Firewalk Studios, činila se iznimno svijetlom. Štoviše, nakon pokaznih inačica, igra se toliko svidjela Sonyju da je odmah odlučio kupiti cijeli tim zajedno s igrom, čime je pokušao ući na tržište kompetitivnih pucačina.

Kako smo već pisali, već nekoliko dana nakon 23. kolovoza, kada je igra lansirana, postalo je očito da cijeli projekt ne funkcionira kako se očekivalo, budući da je Concord brzo gubio igrače. Maksimalni broj od 660 istovremenih igrača na Steamu nije bio rezultat kojim bi se Sony mogao ponositi. Dio odgovornosti svakako leži na poslovnom modelu, s obzirom na to da je Sony postavio cijenu od 40 eura, no veći problem predstavljale su nezgrapne mehanike igrivosti, koje se nisu mogle natjecati s etabliranim igrama ovog žanra, većinom "free-to-play" tipa.

Bez obzira na sve, Concord je povučen iz prodaje nakon dva tjedna uz izjave da će se vratiti nakon dorada, dok su serveri ugašeni 6. rujna. No, prema jučerašnjoj objavi iz Sonyja, povratak se neće dogoditi. Sony je objavio da su proteklih tjedana razmatrali daljnje poteze, no zaključili su da je najbolje za sve trajno ugasiti igru, zajedno s timom Firewalk Studios.

„Žanr PvP pucačina iz prvog lica iznimno je kompetitivan i neprestano evoluira, no, nažalost, nismo uspjeli ostvariti zadane ciljeve,“ izjavio je Hermen Hulst, izvršni direktor Sony Interactive Entertainmenta. Iako je ovo veliki udarac za Sony, Hulst naglašava kako su iz Concorda izvukli važne pouke te će nastaviti unapređivati svoje "live service" mogućnosti kako bi nastavili rasti u tom području. Time je dao naslutiti da Sony nije odustao od razvoja vlastite FPS igre kojom bi konkurirao igrama poput Fortnitea i Valoranta.

U objavi na platformi X, zajednici se obratio i tim Firewalk Studios, koji je istaknuo niz izazova s kojima su se susreli tijekom razvoja igre. Ipak, ostaje činjenica da će njihovi programeri sada morati potražiti nove projekte na kojima će moći pokazati više nego što su uspjeli u Concordu.