Torchlight: Infinite krenuo u betu, finalna verzija stiže idući mjesec

Nakon polovičnog uspjeha trećeg dijela, u razvoju je Torchlight: Infinite koji počiva na free-to-play modelu i u punoj verziji ga igramo u listopadu, a znatiželjnici ga mogu isprobati već danas

Damir Radešić utorak, 6. rujna 2022. u 11:05

Nakon što su Travis Baldree, Max Schaefer, Erich Schaefer i još neka poznata imena najavili osnivanje Runic Gamesa i Torchlight kao svoj prvijenac, zapeli su za oko fanovima Diabla, jer upravo su neki od spomenutih radili na prvom dijelu proslavljenog Blizzardovog serijala.

Iako Torchlight iz 2009., kao ni njegov direktni nasljednik iz 2012. nisu dosegli slavu uzora, ipak su mnoge igrače kratkotrajno zabavili. Ipak, njihov vlasnik, Perfect World Entertainment, ih je odlučio zatvoriti i razvoj trećeg poglavlja prebaciti u ruke Echtra Gamesa koji su inicijalni koncept MMO-a odlučili prebaciti u klasično ARPG iskustvo i iz čitave petljancije je nastala loša igra koje se malo tko sjeća.

Tu u priču uskače šangajski razvojni tim XD koji su otkupili prava i krenuli s izradom Torchlight: Infinitea kojeg su vratili korijenima glede igrivosti, no ima i novosti. Naime, ovo izdanje koje stiže u listopadu se temelji na free-to-play poslovnom modelu uz opcionalne mikrotransakcije, a i zapadnjački stripovski vizualni identitet je primjetno osvježen daškom istočnjačkog utjecaja.

Kako god bilo, u Torchlight: Infiniteu ćemo ponovo ganjati demone i njihove sluge, sakupljati vrijednu opremu i družiti se s istomišljenicima, a dio atmosfere možemo iskusiti već danas.

Naime, autori su odlučili pokrenuti zatvoreno beta testiranje koje je prema priopćenju dostupno putem službenih stranica ili Steama za PC, te Google Playa za Android, a u planu je još i inačica za uređaje koje pogoni iOS.

Obzirom da su mikrotransakcije dostupne i u ovoj verziji, developeri kažu kako će sve uloženo biti vraćeno igračima nakon resetiranja napretka pokretanjem servera finalnog izdanja, a navodno je na tom polju Torchlight: Infinite vrlo sličan Diablo Immortalu.

Konkretno, u planu su sezonske i mjesečne propusnice, aukcijska kuća, paketi zlatnika koje je moguće kupiti samo stvarnim novcem i tako redom, premda ekipa XD-a tvrdi kako su svi materijali, nadogradnje i oprema isključivo stvar napretka kroz igru uz dodatak da "osobne vizije izgradnje likova i njihov izgled možemo proširiti putem mikrotransakcija".

Zvuči mutno i mnoge igrače će odbiti od igranja, no činjenica jest da je Blizzard na istom konceptu natukao milijune i Diablo Immortal je i dalje vrlo popularan.