Valorant se prebacuje na Unreal Engine 5
Prelazak na Unreal Engine 5 omogućit će ekipi Riot Gamesa nova kozmetička poboljšanja njihove kompetitivne pucačine Valorant, no ova neće biti vidljiva još neko vrijeme

Valorant, kao jedan od velikih igrača među kompetitivnim pucačinama, kreće u novi razvojni ciklus. Spomenuti je objavljen prije četiri godine i rađen na Unreal Engine 4.27 grafičkom sustavu, a prema riječima ekipe iz Riot Gamesa, trenutno privlači 35 milijuna igrača mjesečno.
Jedna od govornica na Unreal Festu, koji se održava ovog tjedna, šefica razvoja Valoranta, Anna Donlon, izjavila je da njen tim započinje s implementacijom pete inkarnacije Unreal Enginea. 'Iz Unreal Enginea 4 smo izmuzli doslovno sve što smo mogli, pa krećemo na Unreal Engine 5,' kaže Donlon i nastavlja: 'To baš i nije jednostavno napraviti za 'live service' igru, ali je svakako neophodno.'
Donlon naglašava kako promjene i kozmetička poboljšanja neće biti vidljive u skorije vrijeme, no prelazak na Unreal Engine 5 stvorit će podlogu za buduće nadogradnje koje njen tim planira. 'U Riotu imamo mnogo developera koji su iznimno zahvalni što im je Unreal omogućio napraviti za igrače, kao i onih koji su vrlo uzbuđeni zbog onoga što Unreal Engine 5 može donijeti za nas u budućnosti. Možda ćete u dogledno vrijeme gledati mene ili nekog iz mog tima s potpuno drugačijom vrstom prezentacije,' zaključuje Donlon.