Xaviant Games u problemima nakon što je The Culling 2 podbacio

Razvojni tim koji je prošle godine u listopadu izdao svoju, malo drugačiju, battle royale igru potpuno je promašio s nastavkom

Mateja Šop subota, 14. srpnja 2018. u 07:00

Originalni The Culling bio je prilično dobro prihvaćen. Razvojni tim Xaviant Games odlučio je malo promijeniti battle royale formulu i svoje mečeve ograničiti na 25 minuta i 16 sudionika kojima je cilj istražiti, pronaći iteme, sklepati oružja i zamke te nadmudriti protivnike i pobijediti. Igra je u Early Accessu provela nešto više od godine i pol, a konačna je verzija izašla početkom listopada 2017. godine.

Na negodovanje igrača, tim se bacio na razvoj nastavka, kojeg su najavili u ponedjeljak i zatim izdali u utorak. The Culling 2 je izuzetno loše primljen, trenutno na Steamu ima "izuzetno negativnu" ocjenu - od 152 recenzije samo ih je 13 posto pozitivnih. Oni koji su kupili i zaigrali igru kažu kako nastavak nema veze s originalom, da je kopija PUBG-ja i H1Z1, da ima brdo problema i bugova i da se zapravo radi o naslovu s kojim je tim htio na brzinu zaraditi nešto novaca.

Na njihovu nesreću ne da se to neće dogoditi, nego su putem Twittera objavili kako je zbog ovog promašaja budućnost studija upitna. Nakon samo 48 sati, više nitko ne igra igru, a jednostavno nemaju kako popraviti situaciju da ne u budu većim gubicima nego što već jesu.

Jasno je zašto većina izdavača i timova želi imati svoje battle royale igre, no čistim kopiranjem ne mogu postići neki veći uspjeh. Poznato je da će novi Call of Duty i Battlefield, pa čak i Red Dead Redemption 2 imati taj mod, a kako ne bi naljutili ljubitelje serijala i kako bi bi privukli nove igrače morat će se po nečemu isticati i biti drugačiji od konkurencije. Osim The Cullinga 2, jučer je također izašla još jedna battle royale igra - Islands of Nyne: Battle Royale, kojoj ide sasvim dobro, što vjerojatno znači da igračima nije još uvijek dosta tog žanra, ali da ipak žele neku raznolikost.