Koliko je zaista dobar DLSS 3?

I dalje smo u nemilosti procesorskog paralelizma i milosti paralelizma grafičkih čipova. Zanimljiva dihotomija, gdje isti pristup problemu daje različite rezultate i na kraju nas, krajnjeg korisnika, ostavlja nesretnim, bez obzira na nominalno glatku animaciju

Drago Galić petak, 30. prosinca 2022. u 05:00

Ako volite drndati po postavkama svoje grafičke kartice, onda vjerojatno znate i za pojmove double- i tripple-bufferinga. Radi se o jednostavnom principu – dok je jedna scena već gotovo iscrtana i prikazuje se (scena se nalazi u tzv. "front bufferu", odnosno dijelu memorije grafičke kartice iz kojega grafički čip iscrtava sliku na ekranu), u drugim dijelovima memorije (back-bufferima) iscrtava se iduća slika za prikaz, i ona iza nje. To sve, naravno, odvija se u stotinkama sekunde, tako da za neku igru u kojoj imamo glatkoću animacije od, primjerice, 50 sličica u sekundi (FPS-ova), svake dvije stotinke grafička kartica već ima spreman kompletni ekran koji će zamijeniti onaj prethodno prikazani, i tako unedogled, odnosno sve dok traje akcija.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 362 siječanj 2023.