Tko uopće kupuje VR i postoji li zarada na tome?

Iako se VR često spominje u kontekstu vrhunske računalne i specifično igraće tehnologije, konkretni tržišni podaci o troškovima razvoja i prihodima od prodaje bitno su manje u fokusu javnosti. Kada se, pak, do njih dođe, jasno je da se i dalje radi o izrazito nezreloj tehnologiji, koja ne donosi zaradu, već gubitke

Drago Galić ponedjeljak, 29. rujna 2025. u 06:30

Apsolutni tržišni div, iako ne i tehnološki, na tržištu VR uređaja je, kako i sami vjerojatno pretpostavljate – Meta. Prema podacima IDC-a za prošlu godinu, drži oko tri četvrtine ukupnog svjetskog tržišta VR uređaja. Njihov Quest 2 prodao se u preko 20 milijuna primjeraka, a prošlogodišnji Quest 3 u nešto preko milijun primjeraka dosad, što je u kontekstu tog segmenta računalnog tržišta, dobra prodaja.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 395 listopad 2025.