Lekcija iz marketinga

Naizgled banalni godišnji glazbeni rezime najmoćnije je oružje Spotifyeva marketinškog arsenala

Davor Šuštić petak, 31. prosinca 2021. u 00:00

Ako vam je glazba važan dio života, a iz "audiofilskih uvjerenja" niste zapeli na pločama i CD-ovima, vjerojatno ste pretplaćeni na neki glazbeni servis. Pored Spotifya, Apple Musica, Tidala, Amazon Musica, YouTube Musica i Deezera, izbora zaista ne manjka, i svatko bi trebao lako pronaći onaj koji mu najbolje odgovara. Osobito kad uzmemo u obzir svaki glazbeni servis nudi besplatno probno razdoblje, u kojem možemo provjeriti nudi li nam izvođače, albume i pjesme koji nas zanimaju, te nalazimo li pripadajuću aplikaciju dovoljno intuitivnom za svakodnevno korištenje.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 350 siječanj 2022.