Croatia osiguranje lansiralo novu mobilnu aplikaciju

Mobilna aplikacija Moja Croatia donosi niz funkcionalnosti kao što su pregled osiguranja, program vjernosti, prijava šteta i praćenje njihovog statusa

Bug.hr petak, 3. srpnja 2020. u 19:26

Croatia osiguranje je danas lansiralo novu mobilnu aplikaciju Moja Croatia. Aplikacija je razvijena je s fokusom na jednostavnost, učinkovitost i brzinu korištenja, te stvorena da poboljša iskustvo klijenata u korištenju osiguranja na novu razinu.

Aplikacija Moja Croatia omogućava jednostavan pregled svih osiguranja i digitalnih zdravstvenih kartica na jednom mjestu. Putem nje moguće je odraditi i plaćanje računa, obnoviti policu, kao i prijaviti štetu te pratiti njezin status rješavanja. Osim digitalnih kartica zdravstvenih osiguranja, u cijelosti je dostupan i program vjernosti Dobra prilika čije se brojne pogodnosti i popusti mogu koristiti na preko 500 prodajnih mjesta Croatijinih partnera u cijeloj Hrvatskoj.

Aplikacija je dostupna za besplatno preuzimanje na Android i iOS uređajima, a za prijavu u aplikaciju dovoljna je samo osobna iskaznica i email adresa. Registracija u aplikaciju moguća je u samo jednoj minuti, bez dodatnih podataka, brojeva polica ili drugih dokumenata koje klijent najčešće nema pri ruci. Aplikacija Moja Croatia dostupna je za preuzimanje od 2. srpnja.

Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja naglasio je kako je nova, unaprijeđena mobilna aplikacija nastavak digitalizacije ukupnog poslovanja: "Vrhunske svjetske aplikacije danas se razvijaju na temeljitom razumijevanju ponašanja i psihologije naprednih korisnika te na brzini i intuitivnosti korisničkog sučelja. Sve smo to primijenili u dizajnu naše mobilne aplikacije koju danas s ponosom lansiramo na tržište. Naša je ideja pokazati tržištu da osiguranje može biti krajnje jednostavno i da se gotovo sve informacije s papira i plastike mogu zamijeniti digitalnim rješenjima. Sigurni smo da će i naši klijenti prepoznati prednosti nove Moje Croatije. U budućnosti, osiguranje vidimo kao izrazito digitalizirano, jednostavno i razumljivo za korisnike, stoga nastavljamo s razvojem naših digitalnih usluga kako bismo klijentima osigurali najbolje korisničko iskustvo."