Duolingov pregled 2021. - TikTok i popularne serije mnogima motivacija za učenje

Učenje stranih jezika nikada nije bilo jednostavnije, što dokazuje činjenica da je čak 80 posto korisnika Duolinga izvršavalo svoje lekcije pomoću pametnih telefona

Matej Markovinović ponedjeljak, 6. prosinca 2021. u 16:31

Vrijeme darivanja razveseli i one najtmurnije, pa u prosincu platforme poput Spotifya, Deezera i Apple Musica, počaste svoje korisnike s prigodnim pregledom njihove aktivnosti kroz godinu. Takva vrsta darivanja, naime, nije rezervirana samo za glazbene servise, stoga su i oni koji uče strane jezike pomoću Duolingo aplikacije, dobili svoj pregled za 2021. godinu.

Osim personaliziranih podataka koje će dobiti svaki korisnik koji je ove godine završio barem 10 Duolingo lekcija, tu su i neke općenite informacije. Tako se, primjerice, navodi da su u 2021. najpopularniji jezici za učenje bili španjolski, engleski, francuski, japanski i njemački, dok je korejski zabilježio nagli rast u popularnosti.

Foto: Duolingo
Foto: Duolingo

Kako prenosi The Verge, više od dvije trećine korisnika Duolinga smatra da bi ih na učenje novog jezika mogao potaknuti neki „kulturni događaj“ te gotovo 30 posto njih kaže da su im glavna motivacija bili upravo videozapisi na stranim jezicima objavljeni na TikToku.

Bilo je i onih koji su se izjasnili da su ih za učenje stranih jezika inspirirale popularne serije. Tako je 37 posto njih započelo lekcije španjolskog nakon gledanja Money Heista, za korejski se odlučilo čak 28 posto korisnika zbog Squid Gamea, dok je njih 20 posto počelo učiti francuski nakon serije Emily in Paris.

Na kraju, Duolingova fraza godine iz tečaja japanskog vjerodostojno opisuje 2021. – „Psihički sam iscrpljen“.