Sofascore s Google Play Storea preuzet više od 50 milijuna puta

Domaća sportska aplikacija skinuta je već više od 50 milijuna puta, što ih svrstava u sam vrh postojećih 3.5 milijuna aplikacija u Google Play Storeu

debug.hr petak, 15. rujna 2023. u 15:27

Tvrtka Sofascore, tvorac istoimene aplikacije za praćenje i analizu sportskih rezultata, zabilježila je još jedan veliki poslovni uspjeh — njihova aplikacija skinuta je više od 50 milijuna puta, što ih svrstava u sam vrh postojećih 3.5 milijuna aplikacija u Google Play Storeu.

Sofascore je jedna od najpopularnijih aplikacija za praćenje sporta na svijetu. Ima više od 25 milijuna aktivnih korisnika mjesečno i omogućava napredno praćenje preko 11.000 turnira u 24 sporta na više od 40 jezika.

 "Ovo je za nas još jedna velika potvrda da smo na dobrom putu! Od samog smo početka željeli stvoriti najbrži i najpouzdaniji proizvod za praćenje sportskih rezultata uživo. Kontinuirano radimo na razvoju proizvoda i poboljšanju korisničkog iskustva, pratimo trendove na tržištu i unapređujemo dizajn, a koristimo nove tehnologije i softverska rješenja poput Big data, umjetne inteligencije i crowdsourcinga. Zahvaljujući svemu tome uspjeli smo se izdvojiti od drugih te okupiti zajednicu koju čini više od 25 milijuna najstrastvenijih sportskih fanova", rekao je Zlatko Hrkać, CEO Sofascorea.

Zapošljavaju preko 200 stručnjaka

Uz detaljne statistike o svakom igraču, timu i utakmici, Sofascore nudi i druge jedinstvene značajke kao što je Sofascore statistička ocjena igrača, najrelevantnije statističko mjerilo performansa nekog igrača ili momčadi, koju koriste svi najrelevantniji sportski mediji svijeta. Osim detaljne analize profesionalnog sporta, na tržištu je i sestrinska aplikacija Sofascore Editor, koja omogućuje sportskim organizacijama da aktivno unose i organiziraju rezultate i statistike niželigaških i amaterskih natjecanja.

U preko 10 godina postojanja, ova hrvatska tvrtka zaposlila je više od 200 stručnjaka koji se većinom nalaze u Zagrebu, uz timove u Argentini, Brazilu i Indoneziji. Iako je kriza stigla i u IT industriju, Sofascore je jedna od rijetkih tvrtki koje i dalje zapošljavaju, i to trenutno čak na 15-ak pozicija, uz tendenciju rasta na azijsko i afričko tržište u narednom razdoblju.

Prošle godine napravili su rebranding, uložili 10 milijuna eura u razvoj proizvoda i kao svog prvog ambasadora predstavili najboljeg hrvatskog nogometaša Luku Modrića. S Modrićem dijele istu ljubav i strast prema sportu, a zajednička suradnja predstavlja jedinstveno zajedništvo domaće nogometne scene i najbolja je promocija ne samo za Sofascore, već i za cijelu Hrvatsku. Rezultat te suradnje pokazao se toliko uspješnim, da im se kao drugi ambasador već pridružio Mirko Cro Cop Filipović, jedan od najvećih MMA boraca u povijesti.

Ivan Bešlić i Zlatko Hrkać, osnivači Sofascorea
Ivan Bešlić i Zlatko Hrkać, osnivači Sofascorea