AI vizionar iz Googlea Behshad Behzadi gostovao u Hrvatskoj

Ovog je ponedjeljka jedan od ključnih ljudi zaslužnih za razvoj umjetne inteligencije u Googleu, a danas globalni lider u Sportradaru, gostovao u sjedištu Sofascorea, gdje je sudjelovao u "fireside chatu"

debug.hr utorak, 1. srpnja 2025. u 13:45
📷 Petar Santini
Petar Santini

Na poziv hrvatske sportsko-tehnološke kompanije Sofascore, Zagreb je posjetio Behshad Behzadi, jedan od ključnih ljudi zaslužnih za razvoj umjetne inteligencije u Googleu. Danas je on globalni lider u Sportradaru, a kroz razgovor održan u Sofascoreovom sjedištu na Vrbanima podijelio svoja razmišljanja o primjeni umjetne inteligencije u sportu, načinu na koji će fanovi konzumirati sadržaj u budućnosti, kao i potencijalu suradnje između B2B i B2C tvrtki u sportskoj industriji.

O budućnosti sporta, tehnologije i personalizacije

Behzadi je proveo 18 godina u Googleu, gdje je predvodio razvoj ključnih AI proizvoda poput Google Assistanta i glasovnog pretraživanja. Njegov rad definirao je smjer u kojem se AI razvijao unutar najveće svjetske tehnološke kompanije, ali i oblikovao način na koji milijuni ljudi danas svakodnevno koriste umjetnu inteligenciju - kontekstualno, personalizirano i u stvarnom vremenu.

📷 Petar Santini
Petar Santini

Nakon karijere u IT gigantu, svoju je ekspertizu prenio u sportsku industriju, gdje danas djeluje kao Chief Product, Technology i AI Officer u Sportradaru, globalnoj sportsko-tehnološkoj kompaniji vrijednoj osam milijardi dolara, koja vodećim sportskim ligama i medijskim kućama isporučuje podatke, analitiku i AI rješenja. U toj ulozi predvodi razvoj AI proizvoda koji mijenjaju način na koji navijači doživljavaju sport.

AI u sportu: što je sljedeće?

Na ovom je događaju Behzadi odgovarao na pitanja o tome kako svoje iskustvo iz Googlea primjenjuje u sportu, koje mogućnosti AI otvara za dublje povezivanje fanova sa sportskim sadržajem, te gdje sportske kompanije najčešće griješe prilikom definiranja svojih AI strategija.

📷 Petar Santini
Petar Santini

"Sport će uvijek ostati duboko ljudski, ali iskustvo navijača se mijenja – baš kao i u svim drugim digitalnim industrijama. Kako personalizirani sadržaj, kratki formati i beskonačni scroll postaju standard, navijači će očekivati istu razinu angažmana od sportskih platformi kakvu imaju i u ostatku online svijeta. Najveći izazov bit će isporučiti to iskustvo – personalizirano, skalabilno, u stvarnom vremenu i uz prihvatljive troškove", istaknuo je Behzadi.

📷 Petar Santini
Petar Santini

Kao partneri u industriji, Sportradar i Sofascore dijele viziju u kojoj se podaci ne koriste samo za informiranje – već za stvaranje uzbudljivog, personaliziranog sportskog iskustva. "Dovesti osobu s Behzadijevim iskustvom u naš prostor bila je velika čast – ali i potvrda da i Hrvatska može biti mjesto na kojem se vode ključni razgovori o budućnosti sporta i tehnologije", poručio je Zlatko Hrkać, suosnivač i CEO Sofascorea.