AI vizionar iz Googlea Behshad Behzadi gostovao u Hrvatskoj
Ovog je ponedjeljka jedan od ključnih ljudi zaslužnih za razvoj umjetne inteligencije u Googleu, a danas globalni lider u Sportradaru, gostovao u sjedištu Sofascorea, gdje je sudjelovao u "fireside chatu"

Na poziv hrvatske sportsko-tehnološke kompanije Sofascore, Zagreb je posjetio Behshad Behzadi, jedan od ključnih ljudi zaslužnih za razvoj umjetne inteligencije u Googleu. Danas je on globalni lider u Sportradaru, a kroz razgovor održan u Sofascoreovom sjedištu na Vrbanima podijelio svoja razmišljanja o primjeni umjetne inteligencije u sportu, načinu na koji će fanovi konzumirati sadržaj u budućnosti, kao i potencijalu suradnje između B2B i B2C tvrtki u sportskoj industriji.
O budućnosti sporta, tehnologije i personalizacije
Behzadi je proveo 18 godina u Googleu, gdje je predvodio razvoj ključnih AI proizvoda poput Google Assistanta i glasovnog pretraživanja. Njegov rad definirao je smjer u kojem se AI razvijao unutar najveće svjetske tehnološke kompanije, ali i oblikovao način na koji milijuni ljudi danas svakodnevno koriste umjetnu inteligenciju - kontekstualno, personalizirano i u stvarnom vremenu.
Nakon karijere u IT gigantu, svoju je ekspertizu prenio u sportsku industriju, gdje danas djeluje kao Chief Product, Technology i AI Officer u Sportradaru, globalnoj sportsko-tehnološkoj kompaniji vrijednoj osam milijardi dolara, koja vodećim sportskim ligama i medijskim kućama isporučuje podatke, analitiku i AI rješenja. U toj ulozi predvodi razvoj AI proizvoda koji mijenjaju način na koji navijači doživljavaju sport.
AI u sportu: što je sljedeće?
Na ovom je događaju Behzadi odgovarao na pitanja o tome kako svoje iskustvo iz Googlea primjenjuje u sportu, koje mogućnosti AI otvara za dublje povezivanje fanova sa sportskim sadržajem, te gdje sportske kompanije najčešće griješe prilikom definiranja svojih AI strategija.
"Sport će uvijek ostati duboko ljudski, ali iskustvo navijača se mijenja – baš kao i u svim drugim digitalnim industrijama. Kako personalizirani sadržaj, kratki formati i beskonačni scroll postaju standard, navijači će očekivati istu razinu angažmana od sportskih platformi kakvu imaju i u ostatku online svijeta. Najveći izazov bit će isporučiti to iskustvo – personalizirano, skalabilno, u stvarnom vremenu i uz prihvatljive troškove", istaknuo je Behzadi.
Kao partneri u industriji, Sportradar i Sofascore dijele viziju u kojoj se podaci ne koriste samo za informiranje – već za stvaranje uzbudljivog, personaliziranog sportskog iskustva. "Dovesti osobu s Behzadijevim iskustvom u naš prostor bila je velika čast – ali i potvrda da i Hrvatska može biti mjesto na kojem se vode ključni razgovori o budućnosti sporta i tehnologije", poručio je Zlatko Hrkać, suosnivač i CEO Sofascorea.