Peter Menky iz Panasonica postao novi direktor poslovanja za regiju Mađarska i Adriatik

Panasonic je proširio ovlasti trenutačnog češkog menadžmenta od početka svoje nove fiskalne godine. Direktor poslovanja Panasonicova odjela marketinga Peter Menky preuzima upravljanje još jednom regijom

Bug.hr petak, 24. svibnja 2019. u 16:00

Panasonic je proširio ovlasti trenutačnog češkog menadžmenta od početka svoje nove fiskalne godine. Direktor poslovanja Panasonicova odjela marketinga za Europu, Češku Republiku i Slovačku Peter Menky preuzima upravljanje još jednom regijom – onom koja obuhvaća Mađarsku i Adriatik. Martin Jedlička, aktualni voditelj marketinga Panasonicova odjela marketinga za Europu, Češku Republiku i Slovačku, pratit će ga na poziciji voditelja marketinških komunikacija za sva navedena tržišta.

Peter Menky
Peter Menky

Peter Menky je u Panasonicu od 2013. Ispočetka je radio u odjelu za prodaju, na čijem je čelu bio od 2014. Kao regionalni direktor od 2017. je upravljao svim aktivnostima tvrtke na češkom i slovačkom tržištu. Od travnja 2019. njegove kompetencije dodatno su proširene i na druge regije te sada uz Češku Republiku i Slovačku obuhvaćaju i Mađarsku i Adriatik. Novi regionalni direktor Peter Menky rekao je: „Nova regija velik je izazov za mene jer je specifična i na razne načine komplicirana: različite valute, kombinacija država članica EU-a i onih koje nisu članice, različiti mentaliteti i puno više problema i tema. No, vjerujem da ćemo dobro osmišljenim poslovnim modelom koji smo stvorili u Pragu i koji ćemo prilagoditi specifičnim lokalnim uvjetima uspjeti s mojim novim timom i u tim regijama. Dat ću sve od sebe da to ostvarim.“

Martin Jedlička
Martin Jedlička

Voditelj marketinga Martin Jedlička, koji je u Panasonicovu marketingu za Europu od 2018., također je proširenjem regije dobio nove odgovornosti i sada preuzima odjel marketinga u regiji koja djeluje u Češkoj Republici, Slovačkoj, Mađarskoj i na području Adriatik. U prethodnoj karijeri kao voditelj marketinga Martin Jedlička radio je za LG Electronics i T-Mobile.

Martin Jedlička  izjavio je: „Naš je zadatak jasan – nastaviti komunikaciju s mlađom generacijom i učinkovito ojačati svijest o robnoj marki, što smo uspješno napravili prošle godine. Želimo prenijeti to isto u nove regije koje su nam povjerene. To je sigurno izazov, no prihvaćamo ga s veseljem.