Gmail - Što kada normalni mailovi završe među promocijama?

Kod Gmaila jedna od korisnih opcija je automatsko kategoriziranje e-mailova na primarne poruke, poruke s društvenih mreža i promocije, no Gmail se nekad zabuni pa ga treba naučiti što kamo ide

Mario Baksa nedjelja, 26. siječnja 2020. u 06:00

PROBLEM

Zašto mi neki mailovi dolaze u onaj "promotion" folder, iako su mailovi normalni, od klijenata? Inače ne gledam taj folder, jer mislim da su reklame. Kad ono danas odem, imam preko 100 mailova od stvarnih ljudi koje do sad nisam skontao. Kako to riješiti?

ODGOVOR

Bez uvida u te e-mailove teško je reći zbog čega točno ih je Gmail ocijenio kao promocijske pa ih svrstao u "odgovarajuću" mapu. Možda je Gmailov algoritam tekst ili dio teksta u tim mailovima prepoznao kao promotivni ili su možda poslani s domena koje se inače koriste za promotivne svrhe?

Gmail po svom algoritmu po defaultu kategorizira e-mailove u primarne, u društvene mreže i promocije, međutim odvlačenjem iz jedne u drugu mapu možete ga "nagovoriti" da ubuduće mailove s određene e-mail adrese odsad svrstava u drugu kategoriju

Koji god bio uzrok, problem je relativno lako rješiv. Mailove stvarnih ljudi jednostavno jednog po jednog odvucite u karticu Primary (Primarno), nakon čega će vas Gmail pitati želite li da ubuduće mailove tih osoba stavlja u primarno. Odgovorite potvrdno i to je to.

Vrijedi i obratno - ako vam reklamne poruke završavaju među primarnom poštom, odvučete ih u Promotions (Promocije) i kažete Gmailu neka to dalje sam radi.

Ako ne biste uopće željeli grupiranje (kategoriziranje) primljenih poruka, nego da sve bude u jednom sandučiću, i to se može napraviti. Kliknite na ikonu lančanika u gonjem desnom kutu > Settings (Postavke) > kartica Inbox (Pristigla pošta) > u rubrici Categories (Kategorije) maknite sve kvačice. Naravno, kvačicu s Primary (Primarno) ne možete maknuti, kad će upravo tu završavati svi e-mailovi. Uočite da tu možete uključiti i još dvije kategorije e-mailova: Updates (Ažuriranja) i Forums (Forumi).