A1 Hrvatska izvijestio o potencijalnoj krađi osobnih podataka dijela korisnika
Nešto manje od 10% korisnika telekoma A1 Hrvatska potencijalne su žrtve krađe podataka koja se dogodila nedavno. Incident je prijavljen nadležnima, a istraga je u tijeku
Iz telekomunikacijskog operatera A1 Hrvatska danas je stiglo važno priopćenje vezano uz podatke o njihovim korisnicima. Kako stoji u obavijesti, unatoč naprednim mjerama zaštite i stalnim podizanjem razine sigurnosti – dogodio se sigurnosni incident povezan s jednom od baza korisničkih podataka kojim je kompromitiran dio osobnih podataka dijela korisnika usluga A1.
Kompromitirani osobni podaci
Iz A1 kažu kako se intenzivno radi na utvrđivanju svih činjenica vezanih uz ovaj sigurnosni incident. Do sada je računalnom forenzikom utvrđeno da su potencijalno kompromitirani podaci manje od 10% njihovih korisnika.
Izloženi podaci su ime i prezime, adresa, OIB te broj telefona. Naglašavaju i da informacije o bankovnim karticama i računima nisu kompromitirane, jer nisu dostupne u navedenoj bazi podataka. Sve korisnike čiji su osobni podaci potencijalno kompromitirani A1 Hrvatska će o tome i izravno obavijestiti.
Istraga je u tijeku
A1 Hrvatska kaže i kako krajnje ozbiljno shvaća ovu situaciju te da su odmah po prvim znakovima sumnje na nedopušteni pristup korisničkoj bazi, trenutačno i bez odlaganja, onemogućili daljnji neovlašteni pristup i poduzeli dodatne mjere zaštite. Također je odmah podnesena kaznena prijava Policijskoj upravi zagrebačkoj, a informacijski su stručnjaci uključeni u otkrivanje počinitelja kaznenog djela. Informirane su i nadležne institucije HAKOM i AZOP.
"A1 Hrvatska drži se najviših sigurnosnih standarda i zaštite podataka te ćemo nastaviti s dodatnim ulaganjima u poboljšanje sigurnosnog okruženja. Ponavljanje navedenog sigurnosnog incidenta nije moguće te nije imalo niti će imati utjecaja na pružanje usluga korisnicima", poručili su.
A1 Hrvatska će pravovremeno obavještavati korisnike o daljnjem postupanju vezano uz ovaj događaj. Za sve dodatne upite i informacije na raspolaganju korisnicima je besplatni telefon 0800900830 i e-mail: sluzba.za.korisnike@a1.hr, poručili su, uz molbu korisnicima da uvaže njihovu ispriku.