Parklio, trećeplasirani s Idea Knockouta 2017, osigurao investiciju od 5 milijuna dolara

Hrvatski startup Parklio je dobio rekordnu investiciju za daljnji razvoj i širenje poslovanja. Proizvodi su im već sada prisutni u 35 zemalja svijeta

Sandro Vrbanus srijeda, 11. ožujka 2020. u 14:00

Hrvatski startup Parklio je dobio investiciju od 5 milijuna dolara za daljnji razvoj i širenje poslovanja te time postavio rekord za grad Split i županiju. Radi se o najvećoj investiciji u startup u povijesti grada Splita i ovim činom je Parklio postao jedna od tvrtki sa najvećom evaluacijom u Hrvatskoj.

Tvrtku Amplifico koja stoji iza Parklia osnovala 2014. godine četvorica studenata i prijatelja s Fakulteta elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu – Dario Boras, Marko Smoljo, Karlo Gašpar i Josip Labrović. Parklio je 2017. godine u Singapuru proglašen drugim najboljim startupom na svijetu u ranoj fazi razvoja i od tada niže uspjeh za uspjehom. Ovo im nije prva investicija, Parklio je 2017. godine dobio seed investiciju od strane privatnih ulagača iz Slovačke u iznosu od 200.000 eura.

Iste te godine sudjelovali su i na Bugovom natjecanju startup ideja, Idea Knockoutu 2017, na kojem su osvojili treće mjesto (tada je pobjedu, podsjećamo, odnio projekt MAKERBuino, a drugoplasirani je bio Me.mum).

Parklio proizvodi su prisutni u preko 35 zemalja svijeta, a tvrtka od početka osnivanja svake godine bilježi stalni rast prihoda i dobiti. Nova investicija je izrazito važna kako za grad Split, tako i za čitavu Hrvatsku jer podiže ljestvicu i daje potvrdu da u Hrvatskoj postoje talentirani ljudi koji samostalno stvaraju tvrtke s potencijalom da promijene svijet.

Pametne barijere za parking

Parklio je najpoznatiji po svojoj pametnoj parking barijeri koja se kontrolira putem mobilne aplikacije i omogućuje dijeljenje ključeva s drugim korisnicima. Uz pametnu barijeru Parklio će uskoro izbaciti čitavu paletu povezanih i pametnih parking proizvoda zajedno sa pripadajućom mobilnom aplikacijom za rezervaciju parking mjesta.

Dugi niz godina najveća inovacija u parking industriji je bila promjena boje na parking mjestima, a Parklio sa svojim proizvodima planira promijeniti ovu industriju iz temelja i zauzeti vodeće mjesto u istoj korištenjem umjetne inteligencije u kombinaciji s vrhunskim elektrotehničkim rješenjima.

Investicija će se koristiti za razvijanje novih proizvoda, povećanje prodajnih kapaciteta, izlazak na nova tržišta i zapošljavanje novih ljudi koji će u Parkliu imati priliku raditi na jedinstvenim projektima i surađivati s velikim tvrtkama diljem svijeta.

"Tim je najvrjedniji resurs kojeg imamo, sve nagrade koje smo dobili proteklih par godina, tehnologije koje smo razvili i tržišta koja smo osvojili nisu ni približno bitni kao ljudi koji zapravo čine ovu tvrtku izvrsnom. Želimo privući najbolje ljude, u njih ulagati i razvijati se zajedno s njima. Imamo super temelje za daljnje napredovanje, jaku financijsku pozadinu, sjajan tim, utjecajne partnere, viziju koja je kristalno jasna i ciljeve koji su izrazito ambiciozni te ako nastavimo s istim žarom kao i proteklih godina, uspjeh je neizbježan", izjavio je direktor Dario Boras.