IDC: Negativne brojke za tržište tableta i u drugom kvartalu

Prema istraživanju tvrtke IDC, tržište tablet uređaja u drugom kvartalu i dalje bilježi lošije rezultate kao što je pad udjela od 13,5 posto na godišnjoj razini

Matija Pavlić petak, 3. kolovoza 2018. u 06:00

Tržište tablet uređaja ne pokazuje znakove oporavka niti u drugom kvartalu godine. Prema podacima tvrtke IDC, spomenuto tržište bilježi pad udjela od 13,5% na godišnjoj razini s ukupno 33 milijuna isporučenih uređaja.

IDC spominje dvije kategorije tablet uređaja, kategoriju klasičnih tableta i kategoriju 2-u-1 uređaja. Klasični tableti bilježe pad isporuka od 14,5% na godišnjoj razini (s isporučenih 28,4 milijuna primjeraka), dok kategorija 2-u-1 uređaja bilježi problem u vidu nedostatka nove generacije uređaja, no stvar bi se mogla popraviti dolaskom Microsoftovog Surface Go-a i drugih modela.

Što se tiče samih proizvođača, Apple je i dalje vodeći s 11,5 milijuna isporučenih uređaja i tržišnim udjelom od 34,9% (rast od 5% u odnosu na drugi kvartal 2017. godine).

Na drugom mjestu nalazi se Samsung s udjelom od 15,8% i 5 milijuna isporučenih uređaja (pad od 16,1% na godišnjoj razini). Na trećem mjestu nalazi se tvrtka Huawei s 10,3% udjela, što je rast udjela u odnosu na udio od 8,2% zabilježen u drugom kvartalu 2017. godine.

Slijedi Lenovo s 2 milijuna isporučenih uređaja i udjelom od 6% te Amazon koji bilježi pad broja isporučenih uređaja s 2,4 na 1,6 milijuna primjeraka na godišnjoj razini.